Ross Brawn věří, že Mercedes nebude v Kanadě jediný, kdo se bude trápit s rychlou degradací pneumatik. Klíčové podle něj bude naprosto přesné vyvážení vozu.
Ačkoliv Mercedes patří mezi týmy, které mají vůbec největší problémy s pneumatikami, šéf stáje je před závodem v Kanadě relativně klidný. Počítá totiž s tím, že rychlé opotřebení pneumatik postihne nejen jeho tým, ale i ostatní. "Myslím, že zajímavé bude to, že i když budete mít trošku špatné vyvážení a trať bude lehce nepogumovaná, potom se vám začne pneumatika drolit hodně snadno," vysvětlil Ross Brawn. "Vyvážení bude kritické."
"Doufám, že vozy ostatních nejsou nastaveny tak, jak by normálně byly, a my tak dostaneme alespoň malou šanci. Co se ale týče možnosti předjíždět, nemůžeme tu z toho udělat Monako. Fernando měl v pátek na dlouhé vzdálenosti nejsilnější vůz a teď je mnohem dál, než doufal. Jsem si však jistý, že se polem prokouše vpřed. Viděli jsme, že i Red Bull měl určité problémy s drolením pneumatik během delších jízd."
V Monaku se Mercedes přesvědčil, že nejkritičtější je pro jeho jezdce nepřehnat to s tlakem na pneumatiky během prvních kol, protože pak můžou zbytek stintu rovnou odpískat. "Prvních pár kol, to je přesně doba, kdy na ně musíme dávat pozor," potvrdil Brawn. "Jednou z věcí, které jsme se naučili hodně dobře, je to, že to s pneumatikami můžeme velmi snadno přehnat a pak už je nedokážeme vrátit zpátky."
Kdo si ale o pneumatiky v dnešním závodě starost dělá, je Nico Rosberg. "Barcelona nebyla před zas až tak dlouhou dobou a my jsme tam byli hodně slabí," přiznal. "Pracovali jsme na tom a doufáme, že jsme se trošku zlepšili, ale rozhodně jsme to ještě všechno nevyřešili. Pořád to není dostatečné zlepšení."