Mercedes tuší, že Singapur bude náročnější

Dominance Mercedesu v posledních dvou závodech Hamiltona vyšvihla do vedení šampionátu. V Singapuru by však měl být v o něco složitější pozici.
Mercedes tuší, že Singapur bude náročnější

Pro fanoušky Ferrari byl závod v Monze poněkud hořkou pilulkou. Sebastian Vettel se se svým vozem nemohl stříbrným šípům rovnat. Obecně se má za to, že doménou Mercedesu jsou rychlé tratě s dlouhými rovinkami, kdežto Ferrari svědčí okruhy, kde se jezdí s vyšším přítlakem.

To znamená, že GP Singapuru by mohla svědčit právě italskému týmu. Ředitel Mercedesu Toto Wolff nijak netají, že okruh Marina Bay bude pro jeho piloty obtížnější zkouškou než poslední dva závody.

„Singapur pro nás v minulosti nebyl místem zaslíbeným. O to více jsme byli loni nadšeni z vítězství. Zvlášť poté, co se nám tu přihodilo v roce 2015. Pořád si myslím, že vozu sedí určité typy okruhů. Zatímco pomalé a klikaté tratě jsou doménou Red Bullu a Ferrari, nám se líbí na tratích s nízkým přítlakem.

Neznamená to, že je to jasně dané pravidlo. Jde o porozumění vozu a čím více kilometrů najedeme, tím lépe. Přesto to bude o něco těžší než na Monze, ve Spa nebo Silverstonu,“ prohlásil Wolff.

Ve Spa měl Mercedes problém s nejpomalejšími zatáčkami, zejména se slavnou La Source. Důvodem bylo to, že Mercedes vsadil na vyšší maximálku a tím pádem nižší přítlak, který ho znevýhodňoval právě ve zmiňované vlásence. Podobné potíže by prý Mercedes v budoucnu již trápit neměly. 

Foto: Getty Images / Clive Mason

Diskuze (50) Další článek: Na okruhu v Zandvoortu zemřel jezdec v historickém voze F1
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.
20. září | Leclerc odjel na okruhu Paula Ricarda s aktuálním vozem Ferrari v rámci testů pro Pirelli 120 kol. Testoval i Bottas s Mercedesem (102 kol).
20. září | Buemi se do F1 nevrátí, zůstává ve formuli E a bude jezdit za Nissan.
19. září | Force India nasadí v Rusku do prvního tréninku Latifiho.