Mercedes testuje dvojité T-křídlo a ukazuje potenciál současných vozů

Mercedes pokračuje v testování prvků v zadní části vozu.
Mercedes testuje dvojité T-křídlo a ukazuje potenciál současných vozů

Po dvojité ploutvi (díra funguje jako výstupní otvor chlazení) dnes Mercedes testuje dvojité T-křídlo. Jednoduché T-křídlo v zadní části vozu můžeme vidět také u Ferrari, Williamsu a Haasu. Měl by ho ale mít brzy rovněž McLaren a nejspíše i další.

Klepněte pro větší obrázek

Hamilton zajel dopoledne také nejrychlejší čas – 1:21.766. Tento čas zajetý na měkké sadě pneumatuk je jen o 0,001 s pomalejší, než nejrychlejší čas v pondělí. Je také o více než 2 desetiny rychlejší, než čas loňské pole position. To není překvapující. Letos mají být vozy o 4 sekundy rychlejší. Hamilton svým výkonem ukázal rychlost současných vozů, i když nepřímo. 

Hamilton totiž čas zajel v rámci delšího stintu. Je nepravděpodobné, že by měl lehký vůz. V této fázi testů se týmy snaží sbírat informace o pneumatikách, takže obvykle jezdí s větším množstvím paliva.

Motorsport.com odhadl, že Hamilton mohl mít kolem 80 kg paliva (velmi hrubý odhad). Podobné množství paliva přidává asi 2,4 s na kolo. Hamilton by tak s prázdným vozem zajel čas 1:19.3. To je oproti loňské kvalifikaci rozdíl 2,7 sekund. 

Podrobná technická analýza vozu Mercedes W08

Podrobná technická analýza vozu Mercedes W08

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Diskuze (3) Další článek: Technická analýza McLarenu MCL32
15:42 | Bývalý šéf Porsche ve WEC Andreas Seidl by mohl zamířit do F1 do vedení některého z týmů. Není ale jasné, kterého...
11. listopadu | Hamilton se na sociálních sítích omluvil za svá včerejší slova, podle kterých byl Sirotkin neuctivý.
11. listopadu | Podle Toto Wolffa je Ferrari v Brazílii favoritem.
11. listopadu | Jenson Button se stal šampionem Super GT.