Mercedes testuje dvojité T-křídlo a ukazuje potenciál současných vozů

Mercedes pokračuje v testování prvků v zadní části vozu.
Mercedes testuje dvojité T-křídlo a ukazuje potenciál současných vozů

Po dvojité ploutvi (díra funguje jako výstupní otvor chlazení) dnes Mercedes testuje dvojité T-křídlo. Jednoduché T-křídlo v zadní části vozu můžeme vidět také u Ferrari, Williamsu a Haasu. Měl by ho ale mít brzy rovněž McLaren a nejspíše i další.

Klepněte pro větší obrázek

Hamilton zajel dopoledne také nejrychlejší čas – 1:21.766. Tento čas zajetý na měkké sadě pneumatuk je jen o 0,001 s pomalejší, než nejrychlejší čas v pondělí. Je také o více než 2 desetiny rychlejší, než čas loňské pole position. To není překvapující. Letos mají být vozy o 4 sekundy rychlejší. Hamilton svým výkonem ukázal rychlost současných vozů, i když nepřímo. 

Hamilton totiž čas zajel v rámci delšího stintu. Je nepravděpodobné, že by měl lehký vůz. V této fázi testů se týmy snaží sbírat informace o pneumatikách, takže obvykle jezdí s větším množstvím paliva.

Motorsport.com odhadl, že Hamilton mohl mít kolem 80 kg paliva (velmi hrubý odhad). Podobné množství paliva přidává asi 2,4 s na kolo. Hamilton by tak s prázdným vozem zajel čas 1:19.3. To je oproti loňské kvalifikaci rozdíl 2,7 sekund. 

Podrobná technická analýza vozu Mercedes W08

Podrobná technická analýza vozu Mercedes W08

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Další článek: Technická analýza McLarenu MCL32

17. září | Vůz Alfy Romeo z roku 2018 se přesouvá. Nyní je k vidění v Brně u čerpací stanice Benzina Bystrcká 1276/36b. Bude tam do 23. září. Pak zamíří do Ostravy.
17. září | Potvrzeno... Turecko už není na britském červeném seznamu. Závod v Istanbulu se tak může konat...
17. září | Narozeniny dnes slaví Esteban Ocon (25) a také Damon Hill (61)
16. září | Kvjat v Magny-Cours testoval s Alpine pneumatiky pro příští rok (do mokra a přechodných podmínek). Včera odjel 91 kol, dnes byl test zrušen pro technické problémy.