Mercedes testuje dvojité T-křídlo a ukazuje potenciál současných vozů

Mercedes pokračuje v testování prvků v zadní části vozu.
Mercedes testuje dvojité T-křídlo a ukazuje potenciál současných vozů

Po dvojité ploutvi (díra funguje jako výstupní otvor chlazení) dnes Mercedes testuje dvojité T-křídlo. Jednoduché T-křídlo v zadní části vozu můžeme vidět také u Ferrari, Williamsu a Haasu. Měl by ho ale mít brzy rovněž McLaren a nejspíše i další.

Klepněte pro větší obrázek

Hamilton zajel dopoledne také nejrychlejší čas – 1:21.766. Tento čas zajetý na měkké sadě pneumatuk je jen o 0,001 s pomalejší, než nejrychlejší čas v pondělí. Je také o více než 2 desetiny rychlejší, než čas loňské pole position. To není překvapující. Letos mají být vozy o 4 sekundy rychlejší. Hamilton svým výkonem ukázal rychlost současných vozů, i když nepřímo. 

Hamilton totiž čas zajel v rámci delšího stintu. Je nepravděpodobné, že by měl lehký vůz. V této fázi testů se týmy snaží sbírat informace o pneumatikách, takže obvykle jezdí s větším množstvím paliva.

Motorsport.com odhadl, že Hamilton mohl mít kolem 80 kg paliva (velmi hrubý odhad). Podobné množství paliva přidává asi 2,4 s na kolo. Hamilton by tak s prázdným vozem zajel čas 1:19.3. To je oproti loňské kvalifikaci rozdíl 2,7 sekund. 

Podrobná technická analýza vozu Mercedes W08

Podrobná technická analýza vozu Mercedes W08

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Diskuze (3) Další článek: Technická analýza McLarenu MCL32
14:15 | Antonio Giovinazzi nahradí v prvním tréninku Ericssona.
13:10 | Mallya chce, aby u týmu zůstali Ocon a Pérez.
8:17 | odkaz
8:14 | Před třemi lety zemřel Jules Bianchi.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10