Mercedes má letos vůz s nejdelším rozvorem kol. Na tratích jako je Monako to měla být nevýhoda, ale na rychlých tratích naopak výhoda.
Toto Wolff prozradil pro Motorsport.com, že o delším rozvoru Mercedes rozhodl přes 18 měsíci.
„Mohlo by nás to znevýhodnit na úzkých městských tratích, ale nevýhoda je malá ve srovnání s výhodou, kterou máme na vysokorychlostních tratích.“
„Celkově jde o nalezení nejlepšího kompromisu na závodním voze pro 20 závodů a ne o optimalizaci pro jeden závod.“
„V minulosti jsme viděli, že některé týmy jsou velmi konkurenceschopné právě v Monaku nebo v Monze či Spa. Takže jde o kompromis a v posledních letech jsme dělali velmi dobrou práci.“
V Monaku sice vyhrálo Ferrari, ale podle Bottase Mercedes „odpadl“ spíše kvůli problémům s nastavením než delším rozvorem. Ten měl podle něj minimální vliv.
Foto: Getty Images / Mark Thompson