Mercedes si myslí, že výhoda delšího rozvoru je větší než jeho nevýhody

Mercedes má letos vůz s nejdelším rozvorem kol. Na tratích jako je Monako to měla být nevýhoda, ale na rychlých tratích naopak výhoda.
Mercedes si myslí, že výhoda delšího rozvoru je větší než jeho nevýhody

Toto Wolff prozradil pro Motorsport.com, že o delším rozvoru Mercedes rozhodl přes 18 měsíci.

„Mohlo by nás to znevýhodnit na úzkých městských tratích, ale nevýhoda je malá ve srovnání s výhodou, kterou máme na vysokorychlostních tratích.“ 

„Celkově jde o nalezení nejlepšího kompromisu na závodním voze pro 20 závodů a ne o optimalizaci pro jeden závod.“

U Mercedesu po Monaku pracovali na simulátoru 24 hodin denně

U Mercedesu po Monaku pracovali na simulátoru 24 hodin denně

 

„V minulosti jsme viděli, že některé týmy jsou velmi konkurenceschopné právě v Monaku nebo v Monze či Spa. Takže jde o kompromis a v posledních letech jsme dělali velmi dobrou práci.“

V Monaku sice vyhrálo Ferrari, ale podle Bottase Mercedes „odpadl“ spíše kvůli problémům s nastavením než delším rozvorem. Ten měl podle něj minimální vliv.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (8) Další článek: Došlo k úpravě pravidel okolo modrých vlajek
17. července | Antonio Giovinazzi nahradí v prvním tréninku Ericssona.
17. července | Mallya chce, aby u týmu zůstali Ocon a Pérez.
17. července | odkaz
17. července | Před třemi lety zemřel Jules Bianchi.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10