Mercedes si myslí, že výhoda delšího rozvoru je větší než jeho nevýhody

Mercedes má letos vůz s nejdelším rozvorem kol. Na tratích jako je Monako to měla být nevýhoda, ale na rychlých tratích naopak výhoda.
Mercedes si myslí, že výhoda delšího rozvoru je větší než jeho nevýhody

Toto Wolff prozradil pro Motorsport.com, že o delším rozvoru Mercedes rozhodl přes 18 měsíci.

„Mohlo by nás to znevýhodnit na úzkých městských tratích, ale nevýhoda je malá ve srovnání s výhodou, kterou máme na vysokorychlostních tratích.“ 

„Celkově jde o nalezení nejlepšího kompromisu na závodním voze pro 20 závodů a ne o optimalizaci pro jeden závod.“

U Mercedesu po Monaku pracovali na simulátoru 24 hodin denně

U Mercedesu po Monaku pracovali na simulátoru 24 hodin denně

 

„V minulosti jsme viděli, že některé týmy jsou velmi konkurenceschopné právě v Monaku nebo v Monze či Spa. Takže jde o kompromis a v posledních letech jsme dělali velmi dobrou práci.“

V Monaku sice vyhrálo Ferrari, ale podle Bottase Mercedes „odpadl“ spíše kvůli problémům s nastavením než delším rozvorem. Ten měl podle něj minimální vliv.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
1:28 | Stroll dostal penalizaci odsunu o tři místa za incident s Grosjeanem, který byl podle stewardů nebezpečný.
0:51 | Magnussen dostal za blokování Péreze penalizaci 3 míst.
0:40 | Alonso o Sainzovi: Příští rok to bude mít těžké, protože McLaren bude vpředu... ale ať si užije tyhle čtyři závody.
13:07 | F1 by se mohla od příštího roku vysílat přes internet... v některých zemích, kde to neblokují smlouvy s televizními kanály.
9:54 | Gasly odstartuje do posledních dvou závodů super formule z 8. a 6. místa. Startovní rošty zde: odkaz

GP USA 2017

Pátek 20. října 2017
1. trénink Hamilton (1:36.335)
2. trénink Hamilton (1:34.668)
Sobota 21. října 2017
3. trénink Hamilton (1:34.478)
Kvalifikace Hamilton (1:33.108)
Neděle 22. října 2017
Závod 21.00