„Když jsme odjížděli z Malajsie, měli jsme o čem přemýšlet,“ říká Wolff. „Může to být dobrý výsledek pro sport, ale pro nás to byl budíček. Tohle je něco, co se vám nemůže stávat často. Přestože jsme měli oba vozy na stupních vítězů, velmi pozorně jsme studovali každou oblast, ve které bychom se mohli zlepšit.“
„Naše konkurence se zlepšila a my se musíme zlepšit ještě více. Jak jsme řekli už v Melbourne, očekáváme bitvu o šampionáty po celou sezónu, takže musíme maximalizovat každou příležitost.“
Podle Wolffa nabízí Čína dobrou příležitost a to už jen proto, že se zde jezdcům Mercedesu vždy dařilo. Hamilton zde zajel dobrý výsledek a Rosberg zde poprvé v F1 dokázal vyhrát.
Paddy Lowe říká, že největší slabinou Mercedesu byly pneumatiky. „Stejně jako po každém závodě, jsme strávili čas analyzováním víkendu v Sepangu, abychom identifikovali oblasti, v nichž se můžeme zlepšit. Největším nedostatkem byla naše práce s pneumatikami během dlouhých jízd. Velmi vysoké teploty, dokonce i na poměry Malajsie, k tomu přispěly, ale je důležité mít vůz, který podává dobré výkony na všech okruzích a za všech podmínek, takže nás na tomto poli čeká ještě práce.“
V Číně ale Mercedes očekává nižší teploty a také charakteristika okruhu je jiná.
Foto: Getty Images / Lars Baron