Mercedes řeší před Kanadou problém s nejměkčí směsí

V Monaku měla svou premiéru hyperměkká směs. Mercedes měl s nejměkčí směsí problémy.
Mercedes řeší před Kanadou problém s nejměkčí směsí

Hamilton musel stavět jako první (pomineme-li jezdce Williamsu, kde šlo ale o penalizaci a defekt). V kvalifikaci dokonce jezdci Mercedesu zkoušeli proniknout do závěrečné části na ultraměkké, ale to se nakonec nepovedlo.

V Kanadě uvidíme identické směsi jako v Monaku a to včetně hyperměkké. V Monaku mohli jezdci Mercedesu těžit z toho, že se nedalo předjíždět. V Montrealu ale už to tak jednoduché mít nebudou.

Povinné zastávky, dva závody, jiná trať? Hamilton volá po změnách v Monaku

Povinné zastávky, dva závody, jiná trať? Hamilton volá po změnách v Monaku

Jezdci Mercedesu budou mít k dispozici 5 sad hyperměkkých pneumatik, což je nejméně ze všech jezdců. Ostatní jezdci budou moci využít 7 až 8 sad.

Situaci na videu od Mercedesu komentoval Andrew Shovlin, který má na starosti traťové operace. 

„Nyní máme docela dobré nápady na to, co se stalo špatně a budeme na tom pracovat, abychom to plně pochopili,“ řekl Shovlin.

Podle Shovlina pracoval Mercedes v kvalifikaci s pneumatikami poměrně dobře. „Myslím, že v kvalifikaci dostáváme pneumatiky do provozního okna docela dobře. Byla to jen otázka přilnavosti a také přítlaku a zabránění přehřívání pneumatik v posledním sektoru. V prvním sektoru jsme byli dobří, ale bylo těžké dát dohromady celé kolo. Takže si myslím, že hledáme jen malé rozdíly.“

V závodě pak měli jezdci problémy s drolením u hyperměkké. „Musíme se podívat na to, co děláme s autem, jak jsme ho používali a jsme jsme ho nastavili.“

Klepněte pro větší obrázek

Foto: Getty Images / Dan Mullan

Diskuze (13) Další článek: Grand Prix Monaka 2018 objektivem Jiřího Křenka
17:16 | Podle FIA je 10 % šance na déšť v FP3 a kvalifikaci. Uvidíme poprvé slicky...
16:45 | Force India chce do prosince rozhodnout o novém názvu...
19. října | Ricciardo ve druhém tréninku nevyjel. protože měl defekt na své sadě pneumatik do přechodných podmínek.
19. října | Red Bull se vrací k B specifikaci motoru Renault po problémech s mapováním motoru.

GP USA 2018

Pátek 19. října 2018
1. trénink Hamilton (1:47.502, mokro)
2. trénink Hamilton (1:48.716, mokro)
Sobota 20. října 2018
3. trénink Vettel (1:33.797)
Kvalifikace Hamilton (1:32.237)
Neděle 21. října 2018
Závod 20.10