Mercedes řeší před Kanadou problém s nejměkčí směsí

V Monaku měla svou premiéru hyperměkká směs. Mercedes měl s nejměkčí směsí problémy.
Mercedes řeší před Kanadou problém s nejměkčí směsí

Hamilton musel stavět jako první (pomineme-li jezdce Williamsu, kde šlo ale o penalizaci a defekt). V kvalifikaci dokonce jezdci Mercedesu zkoušeli proniknout do závěrečné části na ultraměkké, ale to se nakonec nepovedlo.

V Kanadě uvidíme identické směsi jako v Monaku a to včetně hyperměkké. V Monaku mohli jezdci Mercedesu těžit z toho, že se nedalo předjíždět. V Montrealu ale už to tak jednoduché mít nebudou.

Povinné zastávky, dva závody, jiná trať? Hamilton volá po změnách v Monaku

Povinné zastávky, dva závody, jiná trať? Hamilton volá po změnách v Monaku

Jezdci Mercedesu budou mít k dispozici 5 sad hyperměkkých pneumatik, což je nejméně ze všech jezdců. Ostatní jezdci budou moci využít 7 až 8 sad.

Situaci na videu od Mercedesu komentoval Andrew Shovlin, který má na starosti traťové operace. 

„Nyní máme docela dobré nápady na to, co se stalo špatně a budeme na tom pracovat, abychom to plně pochopili,“ řekl Shovlin.

Podle Shovlina pracoval Mercedes v kvalifikaci s pneumatikami poměrně dobře. „Myslím, že v kvalifikaci dostáváme pneumatiky do provozního okna docela dobře. Byla to jen otázka přilnavosti a také přítlaku a zabránění přehřívání pneumatik v posledním sektoru. V prvním sektoru jsme byli dobří, ale bylo těžké dát dohromady celé kolo. Takže si myslím, že hledáme jen malé rozdíly.“

V závodě pak měli jezdci problémy s drolením u hyperměkké. „Musíme se podívat na to, co děláme s autem, jak jsme ho používali a jsme jsme ho nastavili.“

Klepněte pro větší obrázek

Foto: Getty Images / Dan Mullan

Diskuze (13) Další článek: Grand Prix Monaka 2018 objektivem Jiřího Křenka
12:33 | Podle Helmuta Marka není v současné době sedačka Hartleyho v ohrožení.
16. června | Ve Spa prodloužili smlouvu o další tři roky.
15. června | Před 25 lety zemřel James Hunt.
14. června | Hyperměkká bude i v Rusku. Kromě toho Pirelli nominuje ultraměkkou a měkkou... superměkkou tedy vynechá.
14. června | Whiting po chaosu v Kanadě připouští změny: Konec závodu by mohl v budoucnu signalizovat (také) panel nad cílovou r… odkaz

GP Francie 2018

Pátek 22. června 2018
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 23. června 2018
3. trénink 13.00–14.00
Kvalifikace 16.00–17.00
Neděle 24. června 2018
Závod 16.10