Mercedes měl v Mexiku v lepším případě až třetí nejlepší auto. Jezdci měli velké problémy s pneumatikami.
Na obou mercedesech nebyly ráfky, o kterých se v poslední době hodně diskutuje. Podle Wolffa to s problémy týmu nesouviselo.
„Největší problém byl dnes na levé přední,“ řekl Wolff, kterého cituje Motorsport.com. „Nesouviselo to.“
Mercedes používal vylepšené ráfky na zadních pneumatikách. Jejich úkolem je ochlazovat pneumatiky. Přestože dali stewardi Mercedesu zelenou, na voze nebyly. Očekává se, že FIA uveřejní v nejbližších dnech technickou směrnici, která by měla dát inženýrům definitivní odpověď.
Wolff řekl, že Hamilton odjel s ohledem na situaci velmi dobrý závod.
„Naše auto je někdy nejrychlejší a jindy ne. Někdy je to jako vůz formule 3. Tak tomu bylo v Mexiku. Nezajeli jsme jediné kolo, ve kterém bychom pneumatiku skutečně zapnuli. Nemám žádné vysvětlení. Budeme to chtít vysvětlit, protože tyto výkyvy jsou obtížné.“
Foto: Getty Images / Clive Mason