Po druhých předsezónních testech je šéf týmu Mercedes Ross Brawn spokojený s výkonností vozu W02, ale přiznává, že na požadované úrovni ještě není spolehlivost.
"I když jsme s naším novým vozem odjeli třetí největší vzdálenost ze všech týmů (2310 km), úroveň spolehlivosti ještě není na potřebné úrovni," uvedl Brawn. "Jde o běžný předsezónní proces, kontrolujeme komponenty a jejich společné fungování. Přidávají se k tomu výzvy v podobě KERS a nových pneumatik. MGP W02 mělo několik dětských nemocí, ale máme připravená řešení."
Schumacher a Rosberg se podle Brawna cítili v novém voze od prvního dne dobře a nic na tom průběh dalších testů nezměnil. Chování i rychlost nového auta zatím naplňují očekávání. Ukázal to nejrychlejší čas pátečního dne v podání Schumachera.
"Nemá smysl ztrácet čas na trati jízdami pro slávu s malým množstvím paliva, je třeba udělat mnohem důležitější práci," odmítl Brawn podezření, že by se Mercedes jen předváděl. "Jak Michael řekl v Jerezu, nebyla to jízda se zvlášť malým množstvím paliva. Zůstáváme soustředění na svůj program. Před sezónou znají svoji formu a všechna fakta jen samotné týmy. Já jsem spokojený s pokrokem, kterého jsme dosáhli v prvních dvou testech."
Šéf Mercedesu GP na závěr zopakoval, že jeho tým doposud jezdil jen s velmi základní verzí vozu. Naplánoval to tak už loni, protože chtěl mít jistotu, že nové auto stihne připravit včas pro první testy. Vylepšení, která plánuje nasadit před prvním závodem, by proto měla přinést výrazné zrychlení.
"Nedávno jsme si potvrdili poslední úpravy, které nasadíme v Bahrajnu, a jsme spokojení s nárůstem výkonnosti, který přinesou," uvedl. "Náš současný technický komplet obsahuje několik kompromisů a víme, že výkonnost vozu půjde nahoru. Samozřejmě nevíme, jak jsou na tom ostatní týmy a co si naplánovaly pro další vývoj. Nikdo si neudělá kompletní obrázek, dokud nezačne závod v Bahrajnu."