Mercedes nechtěl riskovat protest Ferrari, upravil ráfky

Tohle je naprosté nadržování Mercedesu a měli je oba okamžitě DQ a Lewise nejlíp z celé sezóny............ tak to byl na úvod malej hejt ............... to aby o mě mohl jistý fanda Mercedesu napsat že jen hejtuju

Ale teď vážně, tohle je naprosto běžné a nevěnoval bych tomu zas tak velkou pozornost. Všechny TOP týmy se snaží lovit v šedé zóně a buď se zadaří a nebo to dál nepoužívají. Pro mě osobně to je tak, že pokud auto pátek prošlo technickou přejímkou tak by mělo být prohlášeno za legální pro celý víkend. Pokud se cokoliv najde po této přejímce tak by to mělo platit od další VC, viz. DQ Renaultů kvůli podlaze tuším v Monze. Při závodech do vrchu mám od auta technickou kartu kterou před závodem kontroluje komisař, pokud se mu něco nezdá tak to buď musím upravit okamžitě a nebo do dalšího závodu, protože mám poznámku v kartě od auta, během víkendu je vše OK. Pochopím protest na nelegální úpravu motoru a podobý věci které jsou ukryté, ale ne ráfky které jsou všem na očích.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 23. 10. 2018 20:41

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Spravedlnost  |  23. 10. 2018 15:05

Kdo ví jak to je vše, ale mercedes je mega nesympatický tým, stačí jejich prohlášení jak je Ferrari rychle na rovinkách, přitom speed trap většinou patřil mercedesu, tohle vše dělají jen aby to vše vypadalo jak sou pak skvělí oni, Ferrari podle mě nemělo vůbec nikdy rychlejší auto, Vettel jel prostě na úplné hraně možnosti, proto tolik chyb letos.
Jaký je Mercedes a hlavně Hamilton nám řekla velká cena Británie, r americké úsměvy mají jen když vyhrávají a vše se jim daří

Nesrovnávej Mercedes s Lewisem. Jaký je Lewis vědi všichni (třeba tepláky na Wimbledon ) ale v Mercedesu jsou stovky a stovky lidí o kterých nic nevíme a ti určitě makaj na 100%. Takovej Wolf je jen PR tvářička a ano někdy mele kraviny, ale kvůli tomu bych neodsuzoval celej tým. Konec konců to plaí o každém týmu........

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Pepino60  |  24. 10. 2018 15:08

Hej pane Spravedlnosti! Jen malou otázečku: díval jsi se dobře na Silverstone??? Jak vyhrál Vettel, jak vytřiřiťka Bottas pustil Lojzu před sebe a Lojza pak neposkytnul z nabubřelosti ani rozhovor?! Já jen, že tady jsme zrovna Mercedes v dobrá formě nezastihli.

Pepino60  |  23. 10. 2018 13:52

Vyzkoušet něco v tzv. ,,šedé zóně" není samozřejmě nic špatného. Vyzkouším uvidím co na to soupeři, FIA a pravidla, když ano jede se dál, když ne sundá se to. Problém je ovšem někde jinde. Když se v té šedé zóně objeví něco u Ferrari okamžitě Mercedes zahájí ofenzívu stížností, žalování... FIA pak vůz Ferrari rozebere pomalu na šroubky, aby byli u Merglu spokojeni namontuje jim různé senzory navíc a stejně nic nezjistí. Prostě jakmile je někdo lepší než Mercedes už je podezřelý z podvodu. To, že Mercedes používá jiné disky se vědělo v podstatě už od Monzy a ikdyž měli najednou po problénu s pneumatikami, který je dosud hodně brzdil nikdo si na ně nestěžoval ba dokonce ani Ferrari. Žádné stížnosti žádné žalování a rány pod pás. Mercedes si spokojeně odjel s tímto vylepšením pět závodů v kterých mu to pomohlo k tomu, aby si najel nějaký ten náskok (pomíjím teď chyby Vettela) a nyní když už zbývají do konce sezóny tři závody proč by to nesundali, že?! Takže Ferrari baterie neupravovalo, protože nemuselo. Byli si jistí, že je mají v pořádku, přestože si žalovníčci z Mercedesu stále stěžovali. Ale Mercedes najednou disky stáhnul, protože si byl dobře vědom toho, kdyby si Ferrari stěžovalo a FIA se na to podívala detailně, že by měli problém a Lojza i po titulu. Právě proto mám k tomuto týmu odpor.

Pierre Gasly ameriko  |  23. 10. 2018 14:04

Ano i to jsem myslel já. Fakt se divím, že Ferrari nežaluje-nepodává podnět k prošetření už při nějakém náznaku. Vždyt je to boj. A tím, že se FIA a kdovíkdo bude v Mercedesu na podnět pořád hrabat, tak to taky Mercedesu znepříjemní život. Divím se.

Že by nějaká zákulisní dohoda??

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Ayrton Senna crazytunny  |  23. 10. 2018 12:37

Takže už víme že Ferrari se nezlepšilo, Mercedes se zhoršil.....

Pierre Gasly ameriko  |  23. 10. 2018 13:25

Ferrari se zlepšilo, ne že ne, když Mercedes zůstal ta, kde byl.

FIA má několik technických kvalitních inženýrů, kteří technice rozumí. Ale ve výsledku o dodržování technických regulí rozhodují stewardi, kteří o technice neví "zhola nic"?
FIA by se měla zamyslet nad tím, kdo určuje a kontroluje technická pravidla. Protožže tohle je neskutečný bordel, když tým neví, jestli je auto legální nebo nelegální ... (Mercedes, Haas, ......)

Pierre Gasly ameriko  |  23. 10. 2018 12:20

Tak Ferraeri ví, že pár závodů byl Mercedes zas bez konkurence a ty ráfky jsou jedna z možností. Proč, doprčic, je oficiálně neudaj? Být to obráceně, nebo být v tom RB, tak je udání ihned na stole.

Sebastian Vettel AlainProst  |  23. 10. 2018 12:37

Aspoň se mi líbí, že Ferrari to neřeší přes média. Mercedes, když nebyl nejsilnější, tak hned vyplakával (Wolf, Ham, Botaska), neskutečně nesympatický tým. Za každou cenu musí vyhrávat. Za to mají u mě velké plus. Asi sbírali informace ohledně vychytávky, chvíli to trvá, předpokládám, že dotazy byly už dříve, ale FIA s tím problém neměla. Teď už asi Ferrari bylo připraveno protest podat, tak asi proto. Co se řeší v zákulisí nevíme, možná by jsme se hodně divili, kdyby se to všechno zveřejnilo.

Sebastian Vettel AlainProst  |  23. 10. 2018 13:01

Nezbývá, než sezónu se ctí dojezdit. Já je určitě nekritizuji, pouze jsem zklamaný. Kritizovat umí každý, něco dokázat už tak jednoduché není. Nelíbí se mi, když hlavně fanoušek Ferrari je kritizuje. Do celého chodu týmu (1.500 lidí) vůbec nevidíme. Bohužel se to celé pokazilo - smrt Mar., boj o moc, v Číně Max, V Baku VSC a následně útok na poctivě vyježděné 1. místo a chybka, upravené pneu pro MB, jezdecké chyby (Německo - škoda, že Seba nepustili přes Kimiho hned, možná by tak nemusel riskovat), vrácení se k autu 3 měsíce zpátky.
Jinak si myslím, že Ferrari musíme pochválit. Snad se ten jejich technický tým bude dále vyvíjet - letos odvedli dobrou práci. V takové situaci je těžké zůstat odolný, Seba chápu, ten tlak musí být děsný (očekávání, média, fanoušci, jejich cíle, ...).
Jen mám obavy - boj o moc. Ari. versus Bin. Napadla mě i myšlenka, jestli chybu ve vývoji neudělal Binnota schválně, aby se dostal k moci. To by byla síla - nevím jestli je to možné. Jinak bych to nechat, tak jak je - Ari šéf, Bin. vedoucí technického týmu. Takto to většinu sezóny fungovalo.
Když to nevyšlo letos, musíme bojovat příště. Hold někdo musí vyhrát a někdo prohrát.
Forza Ferrari
P.S. Věřím, že Seb příští rok dokáže, že je vynikající jezdec. Může toho mladíka zlikvidovat, může se také stát, že je to budoucí megastar - to je těžké momentálně předvídat, aspoň pro fanoušky.

Pierre Gasly ameriko  |  23. 10. 2018 13:23

Ohledně Seba já vím, že je špičkový jezdec, tituly si vyjezdil a snad ještě vyjezdí. Letos vedl do 10 závodu a potom přišla nějaká deka, více maličkostí spustilo řeku. Myslím, že Seb moc chtěl, až se do toho dost zamotal, psychicky. A hlavně si myslím, že mu stáj včetně Kimiho moc nepomohli.Nikdo mi nebymluví, že Monza byla průšvih jestli ne Kimiho, tak stáje určitě. Tam ho měl ihned po startu pustit a zdržet Lewise. To by byl 100% učinný tah. A Seb mohl vše z prvního místa kontrolovat. A ted se to něj valí ze všech stran, ale já mu vůbec nic nevyčítám, dokážu si to představit. Moc chceš, 99 věcí uděláš dobře, ale jednu malou chybu, která těch 99 úpně schodí. A už to nikoho nezajímá. Ve třech závodech po prvním kole na posledním místě, ale potom super odjetý závod. Zkrátka to tak je, ale už to tak nevypadá, hlavně ne pro různé chytráky, kdo se na jeho jméně zviditelnují.
Co se děje uvnitř týmu vidět není, jen opět spekulace. Že by se "boj" o vedení projevil do výkonu auta, tomu nevěřím. Já jsem spíše toho názoru, že I mercedes potunil a povedlo se mu to a Ferrari spíše experimentuje a hledá co dál. Že se pár věcí nepovede, je běžné, musí se začít znovu a o tom to je. I Mercedes má problém s inovacema, viz disky. Jede se dál, pěkná sezona, pořád se něco děje. Je to reklama na F1.

Charles Leclerc Raikyx  |  23. 10. 2018 12:12

Žádám o to Mercedes okamžitě a střelhbitě vyloučit z obou šampionátů! Kde je jedna ilegální věc je jih zákonitě více! Proto žádám FIA JEDNEJME!

to je presne ono, kdepak senzory na baterkach, kdepak dvacet, tricet koni navrch. tohleto vyhrava zavody. jestli zvladnou lepe chladit gumy aby mohli vice tlacit. to je ta cesta

SebF1Win2K18

Pepino60  |  23. 10. 2018 10:24

A hleďme! Tak ony ty ráfky asi nebyly zas tak moc košér, že?!

Pepan A1  |  23. 10. 2018 10:31

Ty ráfky byly v šedé zóně a asi dost zaleželo na výkladu konkrétního komisaře. Takových příkladů je v F1 spousta a není to ani tak o tom, že daný tým chtěl podvádět, jako spíše o tom, že pravidla nejsou jednoznačná. Geniální na to byl Red Bull, který se díky Neweymu dokázal v té šedé zóně pohybovat velice obratně.

Přesně jak napsal Pepan. Jen tedy kolem toho nedělali takovej rozruch. Jak je všechno proti nim... Takhle to má fungovat- zkusí se něco v šedé zóně, pokud to odolá "náporu" soupeřů, je to ok, pokud ne, musí být připraveni to odstranit/upravit. V tomhle je ten technologickej pokrok, kterej F1 určuje napříč celým motorsportem.

FIA je strašně slabej orgán..spiš uplně zbytečnej...neni prostě možný, aby něco 14 dní bylo gut a pak šlecht...jesiva Mergl podváděl s olejem, mělo přijít DSQ a ne nějaký regulace...jesiva Ferrari šmelilo s baterkama, mělo přijít DSQ a ne nějaký 7. 8. senzory....a tak je to vždycky..buď ať teda dotyčnou věc nechajou celou sezónu a zakážou ju na příští rok nebo hned DSQ, ale nějaký úpravy po dvou závodech...

Mergl kolesa, Ferrari zrcátka/baterky...směšný...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.
15. ledna | Závody v Evropě budou také letos začínat v 15:10.
15. ledna | Vedle Pascala Wehrleina by mohl na simulátoru Ferrari pracovat také Brendon Hartley.