Mercedes možná odloží vylepšení svého motoru, snaží se pochopit Ferrari

Kevin Magnussen David-SCOTT  |  06. 08. 2018 16:35

V tom bude zase nějaká ly Ferrari podvod. Tak jak to umí jen ty červený buz.y😁😁😁.

Nejvíc supr je to, jak má Mercedes zamotanou hlavu. Jen ať zastavěj nasazování novinek

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

Pepino60  |  05. 08. 2018 12:56

Ferrari si teď musí hlídat dvě důležité věci. Zaprvé si musí střežit tajemství, jak přišlo k takovému nárustu výkonu, protože jakmile to konkurence zjistí okamžitě začnou na tom pracovat a výhoda je v čudu. Ikdyž samozřejmě nějaký čas by to trvalo a do konce letošní sezóny by to už nestihli. Zadruhé se vyvvarovat chyb, jak jezdeckých, tak strategických, protože to je ten důvod proč je teď Mercedes potažmo Lojza první. Dá se říct, že už dvakrát odevzdalo Ferrari vítězství Mercedesu téměř zadarmo. Nebýt hrubých chyb byl byla by teď situace zcela opačná jak v PK, tak v PJ. Auto je špičkové, ale je to jen technika a ta může kdykoliv selhat a proto musí nějaká bodová rezerva vždycky být.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  05. 08. 2018 14:43

Nechceš s tím zaběhnout do Maranella a zavěsit to na týmovou nástěnku, Jasánku?

Sebastian Vettel Coehoorn  |  05. 08. 2018 15:45

Vzhľadom na patenty,ktoré Ferrari podalo konkurencia nebude mocť urobiť nič.Nikto ani Mercedes si Turbá nevyraba sám,robý to preň firma,ktorú kúpil.Tým Mercedes obišiel pravidla o zakaze patentov v F1,Ferrari s Honeywellom urobili teraz to isté.

feesee  |  05. 08. 2018 00:22

Když se v roce 2009 zaváděl KERS, tak tuším Williams volil pro uchování energie místo baterie setrvačník. Omezují nyní pravidla použití setrvačníku? Nemohou mít oboje a ukládat energii ještě do setrvačníku? Tím jak roste každý rok hmotnostní limit se mohl objevit prostor pro oboje.

FoxPw  |  05. 08. 2018 07:29

O tom jen přemýšlel, ale nikdy k tomu nedošlo. Setrvačník má jednu dost blbou vlastnost, že se mu nechce moc měnit polohu (hlavně osu otáčení setrvačníku). Taky nevím, co by se dělo, kdyby to jezdec rozflákal a "rozjetý" setrvačník, vymknutý z kloubů, by se vydal na "cestu" po závodišti.

Ten Wolff je fakt ale "expert",.. U FERRARI je nad míru jasné, že "poslední dobou" "nejvíce" zamakali na "elektrice"! Touhle zbraní začínají drtit konkurenci. V zatáčkách jsou možná i horší než Red Bull, ale, jakmile se objeví rovinka tratě, šup nohou na nenapadný spínač a "naakumulované" elektrony z nadupaných batérií začnou dělat ty pravé divy!!! Tovární týmy se nestačí divit, jak je us.montovna a další juniorka Ferrari válcuje, i samotný Mercedes je v rozpacích, jak to FERRARI "začalo" jezdit.
P.S. FERRARI "zatím" sráží na kolena "lidský faktor" jak u mechaniků, stratégů tak i samotných jezdců. Vettel je generátor neustálých hrubých chyb,..loni tak přišel o titul, a letos to nebude jiné,..

kokot džambo

Pravdu máš s tím Vettelem. Vyřadit sám sebe z prvního místa. Tak mistr světa fakt nejezdí. Bubák si na čele najede náskok a pak ho s poklidem udržuje. Ale Vettel se hnal nevím za čím? Jak kdyby mu šlo o to, dát co nejvíce jezdcům kolo. A ty kecy, že jel prví jsou nesmysl. Trať v té době byla rozprostřena vozy dokola. Takže nikdo a všichni jeli první.

FoxPw  |  04. 08. 2018 18:03

V elektrice to nejspíš bude, ale ne v akumulaci - ta je pro všechny stejná. Vypadá to na velmi výkonné MGU-H, které má přebytek výkonu, kterým krmí MGU-K, takže můžou šetřit energii z baterek a mají delší dobu maximální výkon.

Hmm,..,..pak by mohli i v zatáčkách rychle "ujíždět" ostatním. Oni ale právě na rovinkách "poodjedou" viz. třeba i starty, stopro to bude v baterkách (lepší izolace mezi elektrodami, větší proud, rychlejší nabití..a pod.)

kokot džambo

FoxPw  |  05. 08. 2018 07:43

V baterce to není. Za kolo do ní můžeš nacpat 2MJ a vzít si z ní 4MJ, i kdyby byla schopná pojmout třeba 10MJ. To se všechno měří. V zatáčkách výkon nepotřebují, stejně by jim to ustřelilo. Baterky jsou potřeba při akceleraci, kdy turbo ještě tolik nedává , ale na rovince při max. otáčkách má hlavní slovo efektivnost a výkon turba s MGU-H.

Uznávám logické a technické vysvětlení,.., určitě v budoucnu "fígl" FERRARI až nebude aktuální vyjde na povrch a vše se detailně vysvětlí, do té doby mám neustalého malého vrťocha ala "baterky" FERRARI,..

kokot džambo

Sebastian Vettel ReneKar  |  04. 08. 2018 19:13

to si myslim taky, co me k tomu vede - honeywell jim postavil kvalitni vykonne turbo s motorgeneratorem kde jsou shopni poslat dost vykonu do mguk pri prijatelne spotrebe paliva. baterie jsou 4 MJ mguk jsou 120kW vykon to je dany v pravidlech zbytek je vice mene neregulovany. na startech potrebujou dobry Ice protoze v pravidlech mguk muzou pouzit myslim az od 100km/h. a ted dalsi domnenka - maji takyto Hw ale aby to fungovalo musi to cele ridit spravnd Sw. na brzde sice muzou zkusit simulaci okruhu, ale pro vyladeni Sw potrebujou data z drahy jako zpetnou vazbu, s po x cenach dejme tomu to dovyladili proto ten vykonostni posun, a ted jeste treba doladili neco na motoru a to tech avizovanych 40 koni.
Ten system je tak slozity ze se muzem jen dohadovat, vsak media to propiraj jsk se mercedes porad dotazuje na legalnost, ono nic jinyho nezbyva pokud chcou aspon zjistit od kud vitr vane. to stejne tehda s rizenim podvozku ferko se dotazovalo zda jisty system je legalni, jinak by ho nasadili, bohuzel to mercedes a rb museli odstranit.
to je proste tech vyvoj, az budou stropy tak to teprv bude zakonzervovane.

FoxPw  |  05. 08. 2018 07:37

Přesně tak. Zlepšil se i vůz Kimiho, který má starší ICE, než Sebův, jen dostal nové turbo. Z baterky si mohou vzít do MGU-K max. 4MJ za kolo, ale MGU-K do nich může nacpat jen 2MJ na kolo. Kolik ale dodá MGU-H přímo do MGU-K není nikde limitováno, takže když na rovince krmí MGU-K přímo z MGU-H, tak si ušetří energii z baterky na jiný čas.

No a Honda měla slabiny také hlavně v turbu, protože při nalinkovaném size zero už nemohli zvětšovat velikost turba a ani MGU-H, u kterého měli i problémy s uchlazením.


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas