Mercedes možná odloží vylepšení svého motoru, snaží se pochopit Ferrari

Kevin Magnussen David-SCOTT  |  06. 08. 2018 16:35

V tom bude zase nějaká ly Ferrari podvod. Tak jak to umí jen ty červený buz.y😁😁😁.

Nejvíc supr je to, jak má Mercedes zamotanou hlavu. Jen ať zastavěj nasazování novinek

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Pepino60  |  05. 08. 2018 12:56

Ferrari si teď musí hlídat dvě důležité věci. Zaprvé si musí střežit tajemství, jak přišlo k takovému nárustu výkonu, protože jakmile to konkurence zjistí okamžitě začnou na tom pracovat a výhoda je v čudu. Ikdyž samozřejmě nějaký čas by to trvalo a do konce letošní sezóny by to už nestihli. Zadruhé se vyvvarovat chyb, jak jezdeckých, tak strategických, protože to je ten důvod proč je teď Mercedes potažmo Lojza první. Dá se říct, že už dvakrát odevzdalo Ferrari vítězství Mercedesu téměř zadarmo. Nebýt hrubých chyb byl byla by teď situace zcela opačná jak v PK, tak v PJ. Auto je špičkové, ale je to jen technika a ta může kdykoliv selhat a proto musí nějaká bodová rezerva vždycky být.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  05. 08. 2018 14:43

Nechceš s tím zaběhnout do Maranella a zavěsit to na týmovou nástěnku, Jasánku?

Sebastian Vettel Coehoorn  |  05. 08. 2018 15:45

Vzhľadom na patenty,ktoré Ferrari podalo konkurencia nebude mocť urobiť nič.Nikto ani Mercedes si Turbá nevyraba sám,robý to preň firma,ktorú kúpil.Tým Mercedes obišiel pravidla o zakaze patentov v F1,Ferrari s Honeywellom urobili teraz to isté.

feesee  |  05. 08. 2018 00:22

Když se v roce 2009 zaváděl KERS, tak tuším Williams volil pro uchování energie místo baterie setrvačník. Omezují nyní pravidla použití setrvačníku? Nemohou mít oboje a ukládat energii ještě do setrvačníku? Tím jak roste každý rok hmotnostní limit se mohl objevit prostor pro oboje.

FoxPw  |  05. 08. 2018 07:29

O tom jen přemýšlel, ale nikdy k tomu nedošlo. Setrvačník má jednu dost blbou vlastnost, že se mu nechce moc měnit polohu (hlavně osu otáčení setrvačníku). Taky nevím, co by se dělo, kdyby to jezdec rozflákal a "rozjetý" setrvačník, vymknutý z kloubů, by se vydal na "cestu" po závodišti.

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  04. 08. 2018 16:09

Ten Wolff je fakt ale "expert",.. U FERRARI je nad míru jasné, že "poslední dobou" "nejvíce" zamakali na "elektrice"! Touhle zbraní začínají drtit konkurenci. V zatáčkách jsou možná i horší než Red Bull, ale, jakmile se objeví rovinka tratě, šup nohou na nenapadný spínač a "naakumulované" elektrony z nadupaných batérií začnou dělat ty pravé divy!!! Tovární týmy se nestačí divit, jak je us.montovna a další juniorka Ferrari válcuje, i samotný Mercedes je v rozpacích, jak to FERRARI "začalo" jezdit.
P.S. FERRARI "zatím" sráží na kolena "lidský faktor" jak u mechaniků, stratégů tak i samotných jezdců. Vettel je generátor neustálých hrubých chyb,..loni tak přišel o titul, a letos to nebude jiné,..

Pravdu máš s tím Vettelem. Vyřadit sám sebe z prvního místa. Tak mistr světa fakt nejezdí. Bubák si na čele najede náskok a pak ho s poklidem udržuje. Ale Vettel se hnal nevím za čím? Jak kdyby mu šlo o to, dát co nejvíce jezdcům kolo. A ty kecy, že jel prví jsou nesmysl. Trať v té době byla rozprostřena vozy dokola. Takže nikdo a všichni jeli první.

FoxPw  |  04. 08. 2018 18:03

V elektrice to nejspíš bude, ale ne v akumulaci - ta je pro všechny stejná. Vypadá to na velmi výkonné MGU-H, které má přebytek výkonu, kterým krmí MGU-K, takže můžou šetřit energii z baterek a mají delší dobu maximální výkon.

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  04. 08. 2018 18:18

Hmm,..,..pak by mohli i v zatáčkách rychle "ujíždět" ostatním. Oni ale právě na rovinkách "poodjedou" viz. třeba i starty, stopro to bude v baterkách (lepší izolace mezi elektrodami, větší proud, rychlejší nabití..a pod.)

FoxPw  |  05. 08. 2018 07:43

V baterce to není. Za kolo do ní můžeš nacpat 2MJ a vzít si z ní 4MJ, i kdyby byla schopná pojmout třeba 10MJ. To se všechno měří. V zatáčkách výkon nepotřebují, stejně by jim to ustřelilo. Baterky jsou potřeba při akceleraci, kdy turbo ještě tolik nedává , ale na rovince při max. otáčkách má hlavní slovo efektivnost a výkon turba s MGU-H.

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  05. 08. 2018 15:38

Uznávám logické a technické vysvětlení,.., určitě v budoucnu "fígl" FERRARI až nebude aktuální vyjde na povrch a vše se detailně vysvětlí, do té doby mám neustalého malého vrťocha ala "baterky" FERRARI,..

Fernando Alonso ReneKar  |  04. 08. 2018 19:13

to si myslim taky, co me k tomu vede - honeywell jim postavil kvalitni vykonne turbo s motorgeneratorem kde jsou shopni poslat dost vykonu do mguk pri prijatelne spotrebe paliva. baterie jsou 4 MJ mguk jsou 120kW vykon to je dany v pravidlech zbytek je vice mene neregulovany. na startech potrebujou dobry Ice protoze v pravidlech mguk muzou pouzit myslim az od 100km/h. a ted dalsi domnenka - maji takyto Hw ale aby to fungovalo musi to cele ridit spravnd Sw. na brzde sice muzou zkusit simulaci okruhu, ale pro vyladeni Sw potrebujou data z drahy jako zpetnou vazbu, s po x cenach dejme tomu to dovyladili proto ten vykonostni posun, a ted jeste treba doladili neco na motoru a to tech avizovanych 40 koni.
Ten system je tak slozity ze se muzem jen dohadovat, vsak media to propiraj jsk se mercedes porad dotazuje na legalnost, ono nic jinyho nezbyva pokud chcou aspon zjistit od kud vitr vane. to stejne tehda s rizenim podvozku ferko se dotazovalo zda jisty system je legalni, jinak by ho nasadili, bohuzel to mercedes a rb museli odstranit.
to je proste tech vyvoj, az budou stropy tak to teprv bude zakonzervovane.

FoxPw  |  05. 08. 2018 07:37

Přesně tak. Zlepšil se i vůz Kimiho, který má starší ICE, než Sebův, jen dostal nové turbo. Z baterky si mohou vzít do MGU-K max. 4MJ za kolo, ale MGU-K do nich může nacpat jen 2MJ na kolo. Kolik ale dodá MGU-H přímo do MGU-K není nikde limitováno, takže když na rovince krmí MGU-K přímo z MGU-H, tak si ušetří energii z baterky na jiný čas.

No a Honda měla slabiny také hlavně v turbu, protože při nalinkovaném size zero už nemohli zvětšovat velikost turba a ani MGU-H, u kterého měli i problémy s uchlazením.

Fernando Alonso SauberBMW.-fan  |  04. 08. 2018 13:14

U Mercedesu zase vymýšlejí, jak nejlépe obejít pravidla, stejně jako se spalováním oleje, aby měli zase o něco výkonnější motor než Ferrari.Mercedes je svým podváděním proslulý.

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  04. 08. 2018 16:13

máš u mne + ,. že Berane nemáš problém se "odhalit",..docela bych chtěl vědět jak vypadají místní "esa" diskutérů,..

caterham  |  04. 08. 2018 18:33

Nemel problem s tim spalovanim spis rudoch? Kdo tam mel a mozna po nastartovani dym?

Charles Leclerc Dokugan  |  05. 08. 2018 12:38

Ne, neměl. Mercedes s tím měl problém. Ferrari loni nasadilo nový motor po zpřísnění podmínek pro spalování oleje. Mercedes ho nasadil poslední závod, kdy ještě platila původní pravidla a jezdil tudíž až do konce sezóny ještě podle starých pravidel pro spalování oleje. Ferrari jezdilo už podle těch nových.

Jarno Trulli Imber  |  04. 08. 2018 13:01

mercedes zbytečně panikaří dyt vyhrály dva závody ted po sobě ono ferrari ač pooslední dobou největší favorit vždycky ten závod nějak projebe


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.