Mercedes měl přes zimu najít 12 koní

Hajzlík  |  12. 01. 2019 16:13

A jsou to běloušové nebo vraníci? Tohle nacházení koní přes zimu už mi leze na nervy, už aby se závodilo a byl konec těmhle kecům o ničem.

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  11. 01. 2019 16:24

12 koni najdou u Bottasky u Lojzicka najdou tak 62, bylo by to hrozny kdyby nahodou projel kvaldu a pak si to neodkrouzil takhle by to proste NESLO!!!

No nevím nevím. Bottas se před Hamiltona dostal už několikrát. To Vettela to rozhodilo jak malého kluka když ho Kimi jednou za uherák v kvaldě porazil :) :)

Lewis Hamilton harry1967  |  12. 01. 2019 04:57

To že Hamilton vyhral dalši titul mně udělalo velikanskou radost, ale po pravdě je to nic proti radosti z toho jak trpiš. Myslim, že přišti rok ti praskne cevka a bude po prd.li

Aerosmith131  |  11. 01. 2019 14:50

dbornym veciam sa nerozumiem.
Z mojho pohladu mal McLaren vydrzat s Hondou /bol/ som sklamany ze sa ich cesty rozisli. ktovie kto bol iniciatorom skoncenia vztahu. Ak naozaj McLAREN bola to blbosť.
Prisli o zazemie velkej automobilky, peniaze, know- how, atraktivnost. Status tovarenskeho timu. Stratili vela sponzorov, vid TAG HEUER, Mobil 1 atd ... Co ma skrie najviac ze RED BULL /malinovkari /zlizu casom smotanku.
Motor RENAULTU mi absolutne nepasuje do ich auta. Nieco ako ked mali Peugeot.
Od tejto sezony necakam zazraky, ale horsie to snad ani nemoze byt. Snad budu mat lepsie auto.
To im fandim uz dlhe roky cca 25rokov

vocho67  |  11. 01. 2019 13:40

Uvidíme Jouzo!
Už brzo!

Fernando Alonso Tony70  |  11. 01. 2019 13:18

I kdyby to bylo jen dvanáct poníků, tak to na labilního Vettela Hamiltonovi bude stačit ... Loňská sezóna jasně ukázala, že ani se silnějším vozem není titul jistý, pokud ho nepilotuje někdo, kdo u toho používá mozek ...

V druhe puli mel problem s podlahou nebo s cim to bylo a hazelo se to vse na jeho labilitu. Pokud by ty aero problemy nemeli, byl by na tom bodove lepe a jiste by nedelal tolik chyb. Nebyt te podlahy tak si myslim, ze klidne mohl ten titul dat

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Ayrton Senna crazytunny  |  11. 01. 2019 13:54

Problem s podlahou nemuze za to ze to Vettel s 5s naskokem posle do bariery,... nebo to posle 2x do zsdku Mercededu, 2x do Verstappena.....

L9nsky titul podelal ferku jednoznacne Vettel chybami.... 45 bodu vyhozenych z okna

To nerikam, ale kdyby mel vice klidu, tak tech chyb asi udelal mene. Ty chybejici body padaj jak na podlahu tak na jeho vykon a nejde jen o labiltu, protoze ta s tou barieru nemela moc spolecneho Ferrari na to letos melo a Vettel take, skoda nepovedlo se.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

vocho67  |  11. 01. 2019 12:41

EL Senor napsal :Nikdo kdo ztraci 50 koni je najednou za zimu nenajde, to je nesmysl.

Jsi mimo.Pokud někdo připravuje motor delší dobu, není to jen o zimní přestávce. Vem třeba Renault. Od chvíle, kdy bylo jisté, že Red Bull odchází, nebyl důvod jim umožnit nahlédnou, co připravují do další sezony. Byla by to velká chyba. Sám tým Renault také neměl důvod něco naznačovat. 4. místo bylo jisté i s tím co měl. Času bylo dost a není to jen o zimě. Uvidíme, co z nich vypadne.

Těším se, možná se pletu, nějakou změnu F1 potřebuje. Testy napoví

Tady uz nejde o to, ze Renault ztraci 50-70 koni ani o to, ze je omezeni palivem, ale o technologicke schopnosti a ty budou delat rozdil stale. Renault se bude priblizovat, ztrata se bude snizovat, ale rychlost stahovani se bude cim dal vice snizovat az se zastavi a klidne na Mercedes nebo Ferrari tech 20-30 koniku muze ztracet navzdy. Nikde neni dano, ze se ty motory musi vyrovnat. I drive byly mezi motory a vykony rozdily a budou zase, dle technickych a financnich schopnosti kazdeho motorare.

Ta chvile odchodu RB nastala v puli lonskeho roku, takze Renault nemel jen zimu, ale konec lonskeho roku. Za konec lonskeho roku Renault nepredstavil zadne novinky a ostatni jo, takze berme tak 20 koni za konec roku u Renaultu a pres zimu ze dal tech cca 10-30 koni. Ano to by davalo smysl, takze uvidime, jestli Renault nasel 30 nebo 50 koni. abiteboul je po lonskem roku hodne neverohodny s temi narusty vykonu. McL muze nakukat co chce a do sveta take, protoze muzou tvrdit ze za spatne vysledky muze u obou tymu spatne sasi.
Tady jde hlavne o to, ze si nelze myslet, ze ten kdo ztraci 5 let technologicky jako ze Renault ztracel uz 10 let, najednou bude nachazet ty nejvetsi zisky. Ty narusty se vykonu budou u vsech klesat. Proto mi prijde, ze i Honda asi bude hledat tezko pres zimu tech Markovych 54koni o kterych mluvil, to by byla na vykonu Mercedesu a meli by v roce 2019 stejne vykony motor a to asi tezko. Ikdyz nekteri rikaji, ze v nejhorsim pripade pocitaji, ze Honda bude ztracet do 30 koni, takze uvidime jaky bude narust.
Tesme se na testy

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 11. 01. 2019 13:08

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Ayrton Senna crazytunny  |  11. 01. 2019 12:15

Mercedes našel 12 koníků, Ferrari 10 koníků, Renault 50 koníků a Honda 700 koníků :) :) :) hold když máš deficit 50kW tak se koníci hledají lépe...

Mercedes měl přes zimu najít 12 🐴, řekla jedna 🐵.
Leklá ryba 🐡 jen mlčky v koutě naprázdno polyká, zatímco od meklerenu odešel nejeden Osel.
...jo, už sem si vzpomněl, do ZOO pudu o víkendu, do ZOO!

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Jenson Button -ERACER-  |  11. 01. 2019 12:25

Nějak už postrádám vtipnost v tvých komentářích.

S tím otravuj cvokaře a ne mě.
Mě je buřt co postrádáš, co tě trápí a vadí. 🎃

Koupil se si mobila, taky si něco kup ať je ti lip. 🃏

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Stejně je to jen na jedno kvalifikační kolo (a to kdoví jestli). S těmi nesmyslně omezenými kusy motoru na sezónu je to stejně vesměs k ničemu.

Navíc když je někdo na špici, hledá se mu zlepšení mnohem obtížněji než těm, kteří jsou za ním, tak to prostě je.

neni

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Tak to jsou ovšem ale zničující argumenty.

Triper  |  11. 01. 2019 11:53

Jen pro orientaci, nejlepší produkční spalovací motory dnes mají účinnost cca 37%.
Dnešní motory F1 jsou někde na 53%. Energetická hustota paliva je dána a fyzikální zákony také a max. průtok též...
Pokud někdo neumí zázraky, nebo nezmění pravidla, tak už žádné zásadní navyšování výkonu není možné.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.