Mercedes jezdil s extrémně nevyváženými auty a jeho ráfky mají zelenou

Pierre Gasly Ferda.  |  26. 10. 2018 17:58

Je to hnus.
Týmy musí povinně nasazovat bordelismus od Hadráků, ale ráfky co mají tento bordel eliminovat se pod hrozbou protestu ostatních týmů nesmí?
Dle mě ráfky by měly splňovat rozměr, pevnost a tvar aby při kontaktu nepoškozovaly soupeřící vůz a toť vše. Ostatní vývoj bych ponechal pouze na inženýrech.

Proč mě neudivuje, že s čím přijde Mercedes to bude povoleno. Ti mají tak dlouhé prsty, že ještě pár let máme dopředu daného mistra světa. Alespoň do té doby než Bubák nedorovná, ještě lépe předstihne Schumachera.

FoxPw  |  26. 10. 2018 16:06

To je zajímavé. Chlazení kamery bylo zakázáno a přitom nemůže mít sebemenší vliv na aerodynamiku, ale chlazení gum, kdy "chladící" vzduch musí někam unikat a uniká určitě tam, kde minimálně nezhoršuje aerodynamiku, je kupodivu povolené. Ať Mercedes udělá silnější ráfky se žebrováním a má chlazení zajištěné. Díry bych jim zakázal.

Tohle chlazení, o kterém mluvíš je hozenej chladí vak když auto stojí v pitu (kde je tu kameru, samozřejmě, potřeba vychladit jak lahváče :) ) Srovnávat tyhle dvě věci je úplně mimo mísu.

Ale v něčem má pravdu. Vak který se nehýbe zakažou a pohyblivej prvek povolej.......

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

Kimi Räikkönen PuffyIceman  |  26. 10. 2018 15:15

Takze zase uvidime dominanciu Mercedesu? Ach jaj.

Leonfill  |  26. 10. 2018 15:00

Takze by to slapalo na mekych perfektne ako v Japonsku a Ham nemusel ist na druhu vymenu. Vyhral by z prehladom.
Dobre aj tak. Kimi sa uz musel dockat vitazstva a zelam mu to. A zostalo cosi vzrusa i do Mexika.

A opět. Auto je buď legální(podle pravidel), nebo nelegální(není podle pravidel).
Jak může být auto legální v jednom závodě, a v jiném může říct jiný sportovní komisař že auto odporuje pravidlům? Neskutečný bordel ve F1..

Lando Norris Ondrej_V  |  26. 10. 2018 14:17

Ještě je možnost, že pro GP Brazílie přidají do technických regulí dodatek, který podrobněji definuje / upřesňuje meze pravidel...

No určitě je to "nešťastné" řešení tohle. Ale asi to nejlepší. Vozy v F1 se vyvíjí takovým tempem, že se asi nestíhá ze dne na den pokrýt ta šedá zóna, na které teamy balancují. Ale souhlasím, že urychlit procedury a přidat konzistenci rozhodování globálně by to chtělo.

Tak teď záleží jakou dostane Hamilton pohonnou jednotku. Tipnul bych si že ta z USA to nebude.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Lewis Hamilton Vlasous  |  26. 10. 2018 10:45

Je to holt veda ta F1.Tesim se na Mexiko ;) Jsem zvedavy na formu Mercedesu, loni hodne trpeli za jinym autem, ta trat moc dobra neni. Osobne mam pocit ze by Lewis potreboval nove komponenty..uvidime co vymysli

Filipsv F1  |  26. 10. 2018 10:32

Tak je to vychytavka Mercedesu, tak co by proti tomu melo FIA mit? Spis bych ted cekal, ze bez tech der pro chlazeni pneu to bude nelegalni...

Lewis Hamilton davegp3  |  26. 10. 2018 10:20

Jestli je pravda, že Lewisovo auto bylo v Austinu takto nevyvážené, tak je to neuvěřitelný výkon, který podal, že bojoval až do konce o vítězství

Loqenc  |  26. 10. 2018 12:16

Otázka je, jak to mělo být správně. Třeba si to předtím nastavil tak, že ta strana měla být zatížena o 48kg a ne o 50kg.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13:23 | Pérez musí měnit převodovku + 5 míst.
11:09 | Renault má nového sponzora: Verizon Media. Na vozech se objeví také loga propagující Yahoo.
20. září | Correa už není v umělém spánku, i když ještě nebyl zcela probuzen. Jakmile budou vyléčeny problémy s plícemi, čekají ho další operace nohou.
20. září | Pérez napomenut za incident s Magnussenem.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink Verstappen (1:40.259)
2. trénink Hamilton (1:38.773)
Sobota 21. září 2019
3. trénink Leclerc (1:38.192)
Kvalifikace Leclerc (1:36.217)
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10