Mercedes: Je nemožné říct, jak dobře jsme připraveni

Představitelé týmu Mercedes odmítají přijmout roli favorita úvodu sezóny a trvají na tom, že se pravda ukáže až v Melbourne.
Mercedes: Je nemožné říct, jak dobře jsme připraveni

Například Force India věří, že na čelo teď patří všechny týmy s motorem Mercedes. Šéf německých agregátů Andy Cowell ale zůstává opatrný.

"Jsme opatrní, obezřetní a snažíme se neusmívat pro vzdálenost, kterou jsme odjeli v Bahrajnu, nebo z výkonnosti, kterou jsme měli," řekl pro Autosport. "Usmíváme se pro milisekundy, ale pak hodně přemýšlíme a tvrdě pracujeme, abychom pochopili všechny problémy."

"Je nemožné říct, jak jsme připraveni. A je to pokračující a neúnavná snaha dosáhnout víc, učit se a zajistit, abyste během závodního víkendu minimalizovali rizika."

"Takže se hodně snažíme se zaměřením na Melbourne, ale uspokojení z šampionátu může komukoliv z nás přinést až poslední závod."

Cowell také připomněl, že dojmy ze zimních testů často neodpovídají realitě prvního závodu.

"V Melbourne často míváme překvapení. Viděli jsme vozy trápit se se závodní vzdáleností v předsezónních testech, ale pak dokončily první závod na pódiu. Viděli jsme to nesčetněkrát a může se to stát znovu."

"Melbourne je velmi vzrušující krok do tohoto nového světa hybridní formule 1. Já opravdu nevím, jak to dopadne."

Podle Cowella je nemožné v testech odhalit vše. "Říká se, že čert tkví v detailech a v tom, čeho jsme si nevšimli, nebo co jsme neobjevili v testech. Snad jsme objevili většinu věcí, protože 18 tisíc kilometrů v testech s motory Mercedes odkrylo hodně problémů."

"Ale odkrylo to vše? Nikdy. Není možné, že bychom přišli na všechny problémy."

Další článek: První závody budou pro týmy Mercedesu luxusní, věří Mallya

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)