V posledních pěti závodech se rozdávají stejné body jako v prvních pěti. Pokud chce tým pomýšlet na titul, musí zaútočit hned na začátku. Red Bull si to uvědomuje a chce se vyvarovat slabším startům z předešlých sezón.
„Myslím, že v posledních letech tady byly určité faktory, jako je změna motoru nebo změna předního křídla (v loňském roce),“ řekl Horner na akci pro média v Londýně.
„Tyto faktory znamenaly, že jsme měli dočasné problémy, které nás však ovlivnily. Časový plán příprav na letošní sezónu byl velmi napjatý, protože jsme se v týmu rozhodli představit novou pracovní filozofii. Díky dřívějšímu dokončení prací na projektu RB16 a časným testům budeme mít letos více času na diagnostiku a odstranění slabin.“
„Se stabilitou pravidel je zřejmé, že RB16 je do značné míry upgradem a vývojem RB15. Kladli jsme velký důraz na odstranění slabých stránek RB15 a ještě větší využití jeho silných stránek, což by mělo přinést uspokojivé výsledky od samého začátku sezóny.“
„Velkým faktorem v této výzvě je pohonná jednotka Hondy. Je to velká motivace a konkurenceschopný partner. Honda odvedla v roce 2019 skvělou práci a všechny verze, které nám poskytla, přinesly více výkonu. Zdá se, že se blížíme k našim hlavním soupeřům.“
„A to pak klade důraz na tým, aby přišel se správným šasi. Víme, že máme jezdce, aby tuto práci dokončili.“
„V této části sezóny se cítíme lépe připraveni, než kdykoliv předtím za posledních pět let.“
„Budeme se snažit využít všechny lekce, které jsme se naučili v průběhu loňského roku, k boji s Mercedesem a Ferrari.“
„Nezapomínejme však, že jsou úřadujícími mistry světa, takže do sezóny vstoupí jako favorité.“
„Se stabilitou ve všech oblastech, včetně jezdců a technických zaměstnanců, jsme ve druhé polovině loňského roku vybudovali dynamiku. Jsme v dobré pozici, abychom s nimi mohli v této sezoně bojovat.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson