Vývoj u týmu Mercedes běží naplno na všech frontách, v pátek bude znovu zkoušet trojité DRS, zatímco bude dál ladit Coanda výfuky.
Mercedes vynalezl tak zvané dvojité DRS, které využívá pravidly vymezeného DRS pro snižování odporu vzduchu předního křídla. Zároveň ale vyvíjí další DRS, které funguje zcela samostatně, první ho prezentoval Lotus.
Když tyto systémy zkombinuje, bude mít vedle standardního DRS ještě dva systémy, proto hovoříme o trojitém DRS. "Jsme celkem blízko, ale ještě to není hotové," uvedl k nasazení tohoto kompletního řešení Ross Brawn na otázku Autosportu.
"Leda že bychom využili jeden z našich testovacích dní aerodynamiky, což nechceme, to bude pokračovat jako páteční (tréninkový) projekt, abychom to zprovoznili."
Pravidla pro příští rok zakazují jen systémy závislé na standardním DRS, proto má smysl pokračovat s tímto třetím DRS, které je na něm nezávislé.
"Vzhledem k tomu, že regule budou příští rok víceméně stejné, zabýváme se věcmi, které jsou relevantní letos i příští rok," vysvětloval Brawn.
"V těchto posledních závodech chceme uzavřít některé věci, co se týkají citlivosti různých částí vozu. Jedním z důvodů, proč se snažíme s Coanda výfuky, je, abychom jim porozuměli před zimou."