Mercedes (ale i ostatní týmy) nasadí v následujících závodech nové díly. Mercedes se při nich chce zaměřit na práci s pneumatikami.
Mercedes měl v Miami upravené zadní křídlo, ale celkově zatím příliš mnoho novinek nenasadil – tedy pokud můžeme usuzovat na základě toho, co jsme měli možnost vidět a co popisují dokumenty, které v před prvním tréninkem uveřejňuje FIA. Neuveřejňují se například díly stejné konstrukce, u kterých byla snížená hmotnost.
„Ve skutečnosti jsme přinášeli vylepšení,“ řekl James Allison ve videu od Mercedesu. „Nejsou nijak zvlášť obrovské nebo sexy, ale přicházejí v pravidelném proudu.“
„Některé z nich budou v několika příštích závodech pro okolní svět patrnější. A s trochou štěstí zlepší naše úspěchy.“
„Ale už jsme ve čtvrtině sezóny. Na týmy to dopadá tvrdě a rychle. Je vlastně docela těžké vylepšit auto, když se na vás závody řítí v takovémto kulometném stylu.“
Allison uvedl, že prioritou týmu při vývoji vozu je zlepšení způsobu řízení teploty pneumatik, což je oblast, ve které má McLaren jasnou výhodu.
„Vzhledem k tomu, že jsme byli v prvních několika závodech docela silní v kvalifikaci, myslím, že můžeme očekávat, že budeme mít šanci dostat vůz v kvalifikaci poměrně dobře nahoru. S trochou štěstí by to díky vylepšením mohlo být ještě o něco lepší.“
„Ale hlavní věc, na kterou se budeme soustředit, je snaha dostat pod kontrolu závodní tempo a pokusit se zajistit, abychom v neděli splnili slib, který jsme dali v sobotu. A všechno je o tom, nebo většina z toho bude o tom, kontrolovat teplotu pneumatik a ujistit se, že auto může využít tempo, které v něm je.“