Mercedes bude i nadále zkoumat aerodynamickou filozofii Ferrari

Startovní pole se rozdělilo na několik skupin. Každý z nich jde v oblasti předních křídel odlišnou cestou. Přestoupit z jedné skupiny do druhé není vůbec jednoduché.
Mercedes bude i nadále zkoumat aerodynamickou filozofii Ferrari

Mercedes a Ferrari jdou v oblasti předního křídla odlišnými cestami. Pokud by jeden z nich chtěl přejít na druhou filozofii, nebylo by to vůbec snadné. Přední křídlo ovlivňuje proudění na další části vozu, takže změna by zabrala několik měsíců vývoje.

Mercedes získal v Austrálii dvojité vítězství, zatím nemá důvod ke změně a ani se ji nechystá provést. Filozofii Ferrari však nadále studuje.

„Myslím, že je nutné zhodnotit všechny existující filosofie,“ řekl Toto Wolff pro Motorsport.com.

„Musíte být svým vlastním způsobem otevření a pokorní, ale zároveň musíte následovat to, co si myslíte, že je správné, a nenechat se zmást. Jednoduše sledujeme různé koncepty a nadále se držíme naší filosofie.“

Jaké jsou rozdíly mezi oběma přístupy se dočtete v dřívějším článku.

Začínající trendy vývoje předních křídel

Začínající trendy vývoje předních křídel

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Nejtěžší bude si zvyknout na pneumatiky Pirelli, říká Schumacher

13. prosince | Před 20 lety usedl Fernando Alonso poprvé do vozu formule 1. V Jerezu se zúčastnil testů s Minardi.
12. prosince | Kubica dnes v Jerezu testuje vůz DTM od BMW.
10. prosince | Pirelli už nominovalo pneumatiky pro Austrálii, Bahrajn, Vietnam a Čínu: ve všech případech C2, C3, C4