Měli bychom více experimentovat, nabádá Gutiérrez svůj tým

Esteban Gutiérrez si myslí, že by tým Haas měl více experimentovat.
Měli bychom více experimentovat, nabádá Gutiérrez svůj tým

Americkému týmu se minulý víkend ve Velké ceně Číny podařilo letos poprvé dokončit závod s oběma vozy, na rozdíl od závodů v Austrálii a Bahrajnu ale nezískali žádné body.

„Stále máme spoustu práce, je to něco, co nám chybí - musíme více experimentovat, zkoušet různé věci,“ řekl Gutiérrez.

„Musím říct, že naše nastavení je v tuto chvíli stále ještě docela konzervativní.“

„Stále přesně nevíme, jak na tom jsme, a ani si na 100% nejsme jisti, co je pro nás vlastně správné a co špatné. Očekáváme proto, že budou i víkendy, kdy se náš vůz neprojeví na maximum. Dobrá zpráva ale je, že máme slušný základ, na kterém budeme v dalších závodech stavět.“

Jaké díly vlastně Haas odebírá a co ostatní?

Jaké díly vlastně Haas odebírá a co ostatní?

I přes méně přesvědčivý výkon v Číně lze hodnotit začátek působení týmu Haas ve F1 pozitivně. S 18 body americké stáji nyní patří pátá pozice v Poháru konstruktérů.

„Vrátíme se do Evropy, v továrně pořádně nastavíme auta a i mechanici budou mít lepší podmínky. Nyní je to o tom chodit nahoru a dolu, všechno je to časově velmi těsné a pro tým to není ideální.“

„Kluci jsou samozřejmě unavení, jelikož makají naplno už dva měsíce. Je to pro ně velmi, velmi obtížné. Všichni se velmi snaží a to, že budeme mít i horší momenty, je součástí toho, že jsme v novém týmu.“

„Nevyhneme se jim, musíme je ale řešit a zlepšit se,“ uzavírá Gutiérrez.

Foto: Getty Images / Clive Mason

Další článek: Sepang prochází rekonstrukcí, poslední zatáčka zpomalí

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)