Pohonnou jednotku má McLaren od Mercedesu, takže jeho letošní hlavní starostí je pořád aerodynamika, zejména přítlak.
Ve Wokingu se přes zimu soustředili na postavení ovladatelného monopostu, kterému budou inženýři rozumět, a to se jim podařilo. Pohonnou jednotku má od Mercedesu, takže ani v této oblasti nemá problémy.
Teď jde hlavně o aerodynamiku. „Trochu nám schází přítlak, takže musíme dohánět, ale máme vše pro to, abychom doháněli. Letošní vůz je ve srovnání s tím loňským mnohem lepší,“ chválil šéf týmu Eric Boullier.
Vývoj aerodynamiky bývá komplikovaný, pokud se nové díly neosvědčují na trati, ale letos McLaren nic takového netrápí.
„Naše chápání aerodynamiky a přítlaku vozu je letos mnohem lepší než loni,“ potvrdil Jenson Button. „Korelace mezi aerodynamickým tunelem a realitou je také velmi dobrá, možná dokonce lepší než v roce 2012, protože funguje.“
„Schází nám přítlak, ale aspoň máme dobré auto a nebojíme se na něj přihazovat přítlak, zatímco loni jsme nevěděli, jak bude auto reagovat.“