McLarenu se nezamlouvá myšlenka B-týmů

Charles Leclerc pejdaa  |  18. 01. 2019 10:31

no je pravda, že únor bývá vždycky slabší

Lewis Hamilton sympaťák  |  18. 01. 2019 11:01

Pajďáku, začni dělat šestnáctky a budeš v balíku. Ty to dáš. K té práci mozek nepotřebuješ, tak se ani neunavíš.

Charles Leclerc pejdaa  |  18. 01. 2019 11:25

Do 16ky jsem dělal před 10ti lety..

Lewis Hamilton sympaťák  |  18. 01. 2019 12:19

Tak za ta léta ses mohl vypracovat na team lidra

Jdi umřít. Společnosti se uleví.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Fernando Alonso S-fan____  |  18. 01. 2019 12:01

Nechce se mi.

hmmm

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Lewis Hamilton sympaťák  |  18. 01. 2019 09:15

Dnes tu máme samé novináře - fejetonisty. Asi se chlapci hodně nudíte. Co tak , pokud máte s kým a čím zkusit sex ?

Kimi Räikkönen gardista  |  18. 01. 2019 12:30

ok. si pripravený?

Je zajímavé, že s finančními stropy se McLaren ozval až v době, kdy se potácí u konce tabulky a to díky chybným manažerským rozhodnutím. Vyzdvihovat úspěch Haasu je taky trochu mimo mísu, protože přišli, nakoupili co se dalo u jednoho z nejlepších týmů. Jejich auto je v podstatě skládačka, moc své práce do něho nedali. Přitom se umístili před tradičními týmy, které si většinu dílů vyvíjejí samy. Nemyslím si, že tohle je správná cesta k budoucnosti F1. Na jedné straně je Brown vyzdvihuje, na druhé straně odsuzuje B- týmy. Jenže Haas díky tomu, jak nakupuje u Ferrari a Dallaře, je na stejné úrovni. Mohlo by se pak stát, že nakonec v poli uvidíme šest vozů Mercedes, šest vozů Ferrari, čtyři vozy Red Bullu a čtyři vozy Renaultu. Nemyslím že to je správná cesta.

Zkusím si to tedy sesumarizovat ještě písemně, abych snad lépe pochopil: 1) McL je pro rozpočtové stropy, protože tyto mají mít za následek větší možnost konkurenceschopnosti menším týmům v boji o výhry. 2) Některé týmy v rámci platných pravidel kupují hotové výrobky či know-how proto, aby to nemusely sami vyvíjet a tím pádem ušetřili výdaje a tím pádem mohli více konkurovat ostatním v boji o výhry. 3) McL (a potažmo i REN) se nelíbí, že některé týmy se snaží šetřit své náklady tak, že si v rámci pravidel kupují to, co mají pravidly povolené, a tím pádem šetří a zlepšují se a hlavně jsou před McL, který se vydal cestou vlastního vývoje. Resumé tedy je, že McL chce, aby byl rozpočtový strop (a snížily se možnosti nákladů), ale zrušily se možnosti nákupů od jiných výrobců, tedy aby si vše každý vyvíjel sám a tedy se jim zvýšily nutné náklady na vývoj... McL si vyvíjí sám, ale nedokáže (zřejmě) držet krok s továrnami či RB. A nyní nedokáže držet krok ani s Sauberem či FI (a možná letos ani s TR - toť zatím otázka), kteří si kupují hodně součástek. Otázka - má to logiku? Není jednodušší do pravidel procpat to, že nikdo ze soukromých týmů nesmí být výše než McL? Protože tento cíl mi jasně vychází jako pointa celého tohoto nesmyslu navzaného B-týmy. Když budu hodně jízlivý, tak nikdo nebrání, aby se REN a McL domluvili na stejnou formu spolupráce jako Ferrari se Sauberem, Mercedes s Force Indií (bývalou) a RedBull s Toro Rosso. Jenže všichni ví, že REN ani McL nebudou dělat dobrovolně "béčko" tomu druhému a to je ten základní problém, proč tito dva takto spoplupracovat nemohou a tím pádem chtějí takovou spolupráci zakázat všem.

moc dlouhé,..už musím do práce,..

kokot džambo

No nevím, 18 řádků tohoto textu přečtu do dvou minut. Ale chápu, určitě si přečteš v práci či cestou na mobilu

kokot džambo

Třeba zaspal a pospíchá.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:03 | George Russell testoval v Abú Dhabí s Mercedesem pneumatiky pro rok 2021. Během dvou dnů ujel 218 kol.
8. prosince | Plány Alonsa pro rok 2020: Dakar a Indy, pro rok 2021: zpět v F1 nebo WEC (hypercary). Martin Brundle spekuluje, že by se Alonso mohl do F1 vrátit s Renaultem.
6. prosince | Český esports závodník Martin Štefanko, který byl členem Haasu v F1 eSports, oznámil ukončení kariéry.
5. prosince | Britský premiér Boris Johnson v rámci předvolební kampaně navštívil továrnu Red Bullu. Vyzkoušel si výměnu pneumatik. Jak dlouho mu to trvalo, neuvedl. Red Bull to letos zvládl za 1,82 s. odkaz