Ve středu v Jerezu Jenson Button poprvé vyjel na trať a na jeho McLarenu MP4-29 se ukázalo nové řešení zavěšení kol.
Inženýři McLarenu zvětšili ramena zavěšení zadních kol a otočili je širší stranou do směru jízdy. V dolní části zadního křídla se tak objevily čtyři plochy, které pracují s přitékajícím vzduchem.
Když auto jede pomalu a má svoji základní světlou výšku, placatá ramena zavěšení jsou dole blízko u difuzoru, čímž mu pomáhají v práci, aby zvyšoval přítlak. A to tak, že se za nimi snižuje tlak vzduchu, což urychluje proudění vzduchu pod vozem skrz difuzor.
Naopak když auto jede rychle, pod přítlakem klesá k zemi, takže se ramena zavěšení kol od difuzoru zvedají, otevírají prostor přitékajícímu vzduchu a snižují tak odpor vzduchu.
Teoreticky tak má toto řešení jen přínosy. Uvidíme, jak na něj budou reagovat soupeři.