„Počet kol a výkon byli zklamáním,“ řekl pro Auto Motor und Sport šéfinženýr Matt Morris. „Ale dokázali jsme si odškrtnout některé věci z programu, který nám ukázal, že náš vůz je dobrý. Korelace mezi daty z aerodynamického tunelu a měřením přímo na trati a chlazení jsou v pořádku. To je dobrá zpráva, protože problémy v těchto oblastech není snadné vyřešit. Pokud musíte předělat chlazení, ztratíte spoustu času,“ vysvětluje Morris.
Je ovšem otázkou, zda to s tím chlazením bude skutečně tak optimistické, neboť McLaren odjel vždy jen pár kol a nejel na plný výkon.
Podle Morrise je hlavním cílem skončit tam, kde byl McLaren na konci loňské sezóny. A do jaké míry je pravděpodobné, že v Melbourne uvidí oba vozy šachovnicový prapor? „Myslím, že to je reálné,“ dodal Morris.