Scuderia překvapila zavěšením s tažnou tyčí (pull rod), což je řešení, jež se ve formuli 1 naposledy objevilo před jedenácti lety.
V roce 2001 se zavěšení s tažnou tyčí objevilo na vozech Minardi, za jejichž designem stál Gabriele Tredozi. Zajímavostí je, že právě v těchto vozech strávila svou první sezonu ve formuli 1 současná hvězda Ferrari Fernando Alonso.
Letošní rozpačitý start Ferrari vzbudil návrhy na upuštění od tohoto radikálního řešení. Vývoj sezony pak ale nabral odlišný směr a o zavěšení maranellských vozů se zajímají i největší soupeři. Španělský deník Marca uvádí, že pull-rod zavěšení padlo do oka Paddymu Lowemu, technickému řediteli McLarenu a rád by ho zahrnul do návrhů vozu pro příští rok, za účelem zlepšení přívodu vzduchu k difuzoru.
Fernando Alonso je jediným pilotem se dvěma vítězstvími na kontě a je s poměrně komfortním náskokem v čele šampionátu. To ovšem neznamená, že by měl Luca di Montezemolo, šéf Ferrari, lehké spaní.
"Ano, bojím se, neboť nás čekají tři těžké závody v Silverstonu, Hockenheimu a Budapešti. Ve Valencii jsme viděli, jak silný je tým Red Bull. Pokud chceme udělat pokrok, musíme udělat krok kupředu," řekl čtyřiašedesátiletý Ital.