Sportovní šéf McLarenu Sam Michael je přesvědčený, že jeho tým udělal maximum pro to, aby se neopakovaly problémy, které měl při Hamiltonově druhé zastávce v boxech ve Valencii.
Když zavítal Lewis Hamilton ke svým mechanikům v GP Evropy poprvé, odbavili ho za 2,6 sekundy, čímž vytvořili nový rekord. Při druhé zastávce však nastaly problémy se zvedákem, který vůz uvolnil dřív, než bylo třeba.
Ve Wokingu proto mechanismus zvedáku upravili tak, aby se nic podobného už nestalo. "V pondělí jsme s tímto systémem zvedáku uskutečnili 800 pit stopů bez jakékoliv závady," vysvětloval Michael. "Během závodního víkendu absolvujeme asi 50 pit stopů, včetně těch tréninkových. Takže jsme v pondělí v podstatě absolvovali 16 Grand Prix."
"Věříme tedy, že jsme to vyřešili. Alespoň jsme řádně odzkoušeli nový design, který máme pro Silverstone. Pokud tam budeme mít závadu, budeme moci říct, že jsme udělali vše, co bylo v našich silách, což se ve vývoji dělá."
"Také jsme měli problém s naším mechanikem s pistolí u pravého zadního kola, který byl pořezán předním křídlem při Lewisově poslední zastávce. Bylo to kvůli tomu, že bylo boxové stání tak úzké. Uzdravuje se dobře a možná se vrátí v Silverstonu. Ale máme zálohu pro případ, kdyby nemohl."
McLaren měl letos při pit stopech nemalý počet problémů a Michael to vysvětluje změnami, které uskutečnil. "Letos jsme během krátké doby nasadili mnoho různých dílů, jako je semafor, rychlé zvedáky či matice kol. To je podstatou vývoje, že vám to někdy nevyjde, a to se nám také stalo ve Valencii při selhání předního zvedáku. Byla to závada mechaniky, s obsluhou to nemělo nic společného."
Sportovní šéf McLarenu poukázal, že týmy, které zavedly podobné změny, měly nebo stále mají při svých zastávkách v boxech stejné problémy. "Všichni si procházejí podobnými bolestmi. Podívejte se na Red Bull v Montrealu, měl problém s pravou přední pneumatikou. Podívejte se na Ferrari minulý týden ve Valencii, levá přední pneumatika nebyla ještě vyměněná, když vyměnili nos na Massově voze. Mercedes má pořád problémy s maticemi kol. Takže s těmito problémy s vybavením nebo procesy nejsme sami. Interně je bereme velmi vážně."