McLaren představí nový vůz na Valentýna

Kimi Räikkönen suprfunf1  |  03. 01. 2019 22:36

Na Valentýna jo? A s Alou?? Tak to bude asi zas alegorický duhový sen..

Daniel Ricciardo jenDalsi teepack  |  03. 01. 2019 19:13

Tak ani básnické střevo nemají

Lando Norris Ondrej_V  |  03. 01. 2019 21:55

Rým přerývaný...

Hajej, dadej, můj synáčku
s zelenými vlásky!
Nevdala se tvá matička
ve příbytek lásky. / K. J. Erben, Vodník

T.E.CH  |  03. 01. 2019 19:06

Co Mclaren 2018 postupně testoval :
https://www.motorsport.com/f1/news/mclaren-engine-sw...

Vylepšení a funkčnost motoru Ferrari roku 2016
https://www.motorsport.com/f1/news/technical-analysi...

A tomuhle fandím:
https://www.motorsport.com/f1/news/friday-practice-t...

To jestli se povede, tak jedině dobře.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  04. 01. 2019 01:47

Hezký, pročti si znova u Ferrari ten odstavec nazvanej "closer relationship", jestli tě u Mcl 2017 něco nenápadně, něco jako klacky pod nohy, a jak pak vyzní ten hon na čarodějnice co nastal. A ještě si zvopákni tu nedosažitelnou trojku. A převlíkáš z Mcl na Renault? Proč ne na Mercedes, na něj tady z Mcl přešla spousta lidí hned po jarních testech.... 😁

T.E.CH  |  04. 01. 2019 10:37

Rovere, fandím odjakživa Mclarenu a tak to i zůstane, navždy, v dobách dobrých a zlých. Navždy....

Kimi Räikkönen milanek001  |  04. 01. 2019 14:21

Tohle já právě svýma očima a mentalitou chápu jen s velkými obtížemi - respektive vým, že jsou lidé co se (ať již čehokoli - hudebního stylu,...) dovedou držet tímto způsobem .... Já Fandil odjakživa kde komu a pořád nacházím nové věci ve filmech, hudbě, .... a spíš by se muselo hledat, který tým mě nikdy nezaujal a nebyl jsem jeho fanoušek a naopak .... Př: i Alíkovi jsem fandi, i Schumacherovi a dnes je moc nemusím (po té masírce z posledních dní jsem i proti Schumacherovi)
A Naopak Prosta jsem neměl rád (možná??? už to dávno nevím přesně jen proto že "ukončil" de fakto Laudu), ani Piqueta, ale dnes je celkem beru a naopak Alíka neberu - protože on nemá k nikomu respekt asi .. to jen jako příklad
Takže i Mclarenu jsem fandi a pak zase nefandil .... a když se vzchopí, možná že mu zase budu fandit

T.E.CH  |  04. 01. 2019 14:50

Zjednoduš si to, fandi ve fotbale a hokeji vždy tomu, kdo útočí a může vstřeli gól.

Testoval toho hodne, ale vezmi si kolik se toho zmeni. Predni kridlo zasadne, coz ovlivni hodne proudeni vzduchu kolem celeho auta. Dale zmena velikosti vstupu pro chlazeni brzd, rovnez velke ovlivneni. Nakonec se muze ukazat, ze ty testy nebyly moc platne, kdyz bude vse jinak.
Spise doufam, ze na zaklade tech testu rozchodi poradne CFD, aby byl uz jejich navrch bezchybnejsi. No jsem na ne hodne zvedav. McL a TR bude zajimave, protoze budou asi dost zacinat velkou zmenou, takze jsem zvedav, kam je to posune.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  04. 01. 2019 10:40

Chlapy, berte to jako zajímavost, v módu jak šel , co kdo dělal a jak.

Tak to i bereme, ale hlavne aby to k necemu bylo. Jsem fakt hodne zvedavej, kdyz sezonu 2018 relativne vzdali, kam se posunou ve 2019. K cemu jim tam testovaci sezona 2018 byla dobra. Marko rika, ze by melo TR s dily od RB z roku 2018 bojovat v sezone 2019 o 5-6 misto, resp. asi je to jeho sen, ale kdo vi. Takze i tady bych si predstavoval McL. Renault by asi mel prevzit 4. misto jako tovarna na delsi dobu a asi i Marko s tim tak nejak pocita, ikdyz vlastne ten 4. tym nezminoval Treba myslel zrovna McL

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  04. 01. 2019 11:50

Tohle je věštění z kávové sedliny. Ale proč ne, já nemám problém když je někdo optimistický a to zrovna Marko je, více než by měl, ale chápu ho.....vztahy ku škodě všech s Renaultem nebyli optimální a teď se přetahují....já bych mlčel, ale co už, každej to dělá nějak. Je to sport, nejde odhadnout nic, když nemáš pod kontrolou kolik bude ztrácet motor a o spolehlivosti nemluvě.
Ale je pravda že logiku to má, jenže když soupeři budou mít šásko ve stejné kvalitě a lepší motor, možná jezdce, platit z toho nemusí nic.

Apropo, Renaultu bylo skoro jasné, že RB odejde, určitě před RB co motorově dělají skrývali a mlžili, to už je dnes jasné. Už jen to, že to Brown a věř že ten je teď hoooodně opatrný, aby něco pustil ohledně výkonosti, pustil do světa, tak určitě pokročily a ne o málo. Jinak by mlčel....na co to bude stačit a jak to bude spolehlivé, to je věc na kterou si musíme počkat. V každém případě, Honda to nebude mít vůbec jednoduché. Jasně rozdíl pokryje zcela určitě kvalita šáska RB, ale je fakt otázka, zda to bude stačit na Ferrari a Mercedes + oni mají příkladnou spolehlivost.
Můj odhad je, že si v kvalifikaci polepší, ale zbytek bude +- na stejno. Tyhle dva roky budou vše vylepšovat a ladit a až posléze budou moci zaútočit, pokud nevznikne zase motorová mezera, díky změně parametrů motorů po roce 2021 a samozřejmě bude záležet na tom, jak bude Honda vyvíjet, s tím že na trať to musí dát funkční a vyladěné. (s tím pomůže TR) Tohle než dotáhnou k větši dokonalosti, bude trvat. Jedině že by šasko RB bylo hodně dominantní a Honda zároveň spolehlivá.

Reknu to narovinu, pokud bude jezdit letos RB cca stejne jako loni, cca stejne odstupy ve kvalde, cca stejne pocty vitezstvi atd. tak by to pro me bylo zklamani. Ja po tech optimistickych infech ze vsech stran cekam, snizeni ztraty cca na polovinu, viz. podpis pod prispevky. Na Ferrari a Mercedes to mit dle meho nebude, ale jak rikam polovicni ztratu cekam. Velkym problemem je i prestavba sasi RB pro motor Honda, kdy se nemusi povest a vse je jednoduche hodit na Hondu. Takze nebudu delat ukvapene zavery a cekam na vysledky a vyvoj po cely rok. Dale se k tomu musi pricist nove aero, ktere take nemusi RB zrovna sednout a zase za to pak bude moci Honda. Je to jak rikas vesteni z kavove sedliny, ale kazdy tak nejak neco ceka.
Osobne cekam od RB snizeni ztraty oproti 2018 cca -0,4 až 0,5s.
Od Mcl snizeni ztraty -cca 1,5s odstraneni chyb aero + motor
Od Renaultu snizeni ztraty - cca 1s pokroky v aeru a motoru
Od TR snizeni ztraty -cca 1s - dily RB
Snizeni vztahuji na prvni kvaldu v Australii.
Sam jsem zvedav, jak moc se budu plest, ale kdo je neomylny, ze? Ja jsem byl vzdy ohledne McL a Hondy optimista a v odbe slibu pres zimu i optimista ohledne Renaultu. Letos nemuzu jinak

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 04. 01. 2019 14:24

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  04. 01. 2019 14:51

Chtělo by to odhady jak na kvalifikaci, tak na závod.

Zavod bude tezko odhadnutelny. Si vezmi, ze do toho spada i prace s pneu jak ridice tak auta samotneho to se pak vse spatne odhaduje. Do toho nejdu

A jinak si vzpomen, co rika Marko. Ze zavod je OK, ale potrebuji zlepsit kvaldu, protoze ta je v zavode nejdulezitejsu

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 04. 01. 2019 18:46

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?


1 2 3 4 5

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13:23 | Pérez musí měnit převodovku + 5 míst.
11:09 | Renault má nového sponzora: Verizon Media. Na vozech se objeví také loga propagující Yahoo.
20. září | Correa už není v umělém spánku, i když ještě nebyl zcela probuzen. Jakmile budou vyléčeny problémy s plícemi, čekají ho další operace nohou.
20. září | Pérez napomenut za incident s Magnussenem.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink Verstappen (1:40.259)
2. trénink Hamilton (1:38.773)
Sobota 21. září 2019
3. trénink Leclerc (1:38.192)
Kvalifikace Leclerc (1:36.217)
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10