David Sanchez po třech měsících skončil v McLarenu. Podle týmu náplň jeho práce neodpovídala původním očekáváním.
Pouhé tři měsíce vydržel v McLarenu David Sanchez, jenž ve Wokingu pracoval jako jeden z technických ředitelů.
Příchod francouzského inženýra na pozici technického ředitele pro koncept vozu a výkon McLaren oznámil již vloni v březu, avšak Sanchez se k týmu mohl připojit až 1. ledna letošního roku, jelikož musel dodržet nucenou dovolenou, která navazovala na jeho předchozí angažmá u Ferrari.
McLaren nyní vysvětlil, že Sanchez končí v týmu z toho důvodu, že povaha jeho práce a kompetencí neodpovídala původní více než rok staré domluvě.
„Po důkladných rozhovorech mezi Davidem Sanchezem a vedením týmu bylo přijato společné rozhodnutí, že David tým opustí. Po naší společné úvaze se ukázalo, že role, odpovědnost a ambice spojené s Davidovou pozicí neodpovídají našim původním očekáváním,“ vysvětlil šéf týmu Andrea Stella.
„Jsem vděčný za příležitost být součástí tohoto týmu. Přestože role, na které jsme se dohodli, neodpovídala realitě, odcházím s respektem k vedení. Přeji tomuto týmu další úspěchy na jeho cestě do popředí, kam patří. Již nyní se těším na další výzvu v rámci F1,“ uvedl Sanchez.
S ohledem na Sanchezův konec se McLaren uchýlil k několika reorganizačním změnám v technickém oddělení.
Bývalý inženýr Red Bullu Rob Marshall bude nově zastávat pozici hlavního designéra, zatímco Neil Houldley po Marshallovi převezme roli technického ředitele pro inženýrství a design. Technickým ředitelem pro aerodynamiku zůstává Peter Prodromou.
Nástupce za Sancheze bude McLaren nyní hledat.