McLaren opouští šéf marketingového oddělení

McLaren opouští šéf marketingového oddělení

Ekrem Sami, který ve Wokingu strávil více než tři dekády, se hodlá angažovat v jiných sportech a v zábavním průmyslu.

Jméno Ekrem Sami možná mezi fanoušky nepatří k těm nejznámějším. Práce tohoto vystudovaného byznysmena je však jasně viditelná. Přes třicet let se jakožto šéf marketingového oddělení stará o lesk a slávu značky McLaren, do kterého vstoupil společně s Ronem Dennisem v roce 1980.

Ve Wokingu pracoval nepřetržitě až do současnosti, tedy s výjimkou let 1985 až 1988, kdy měl pod palcem marketing týmu Lotus. Jeho oddělení nyní čítá na sedmdesát členů. Po letech věrné služby se však jeho štace u McLarenu blíží svému konci. Samiho konec symbolizuje širší personální změny, které McLaren v posledních měsících provázejí.

„Nestydím se přiznat, že odchod z McLarenu ve mně vyvolává zvláštní pocity. Je to společnost, které jsem zasvětil celý svůj profesní život. Ale už je na čase. Budu se nadále podílet na projektech, k nimž jsem zavázán, a McLaren formálně opustím někdy v březnu.

Za posledních 35 let jsem měl příležitost pracovat s opravdu skvělými lidmi. Rád bych jim všem poděkoval. Naše úspěchy byly plodem týmové práce. Co se týče mé vlastní budoucnosti, po letech strávených v krásném a zároveň podivném světě F1 se těším, že rozšířím své zaměření na jiné sporty a oblast zábavního průmyslu,“ prohlásil Sami, který už na konci loňského roku odešel z představenstva McLaren Technology Group.

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown Samimu poděkoval za dobře odvedenou práci a vysekl mu poklonu:

„Ekrem a já jsme toho spolu hodně dokázali. Nedělá mi problém uznat, že jsem se toho od něho hodně naučil. Jeho oddanost McLarenu byla nezměrná a jen stěží byste mohli najít někoho, kdo pracuje tvrději než on.“

Doporučujeme

Články odjinud