McLaren veze do Rakouska velký aerodynamický balík. Od víkendu si toho ale moc neslibuje. Hlavním cílem je prý nyní zlepšení spolehlivosti.
„Každý víkend vidíme pokrok a doufáme, že v Rakousku to bude stejné,“ říká Fernando Alonso. „To nejdůležitější, na co se musíme zaměřit, je spolehlivost, takže bychom měli získat co nejvíce času na trati a zlepšit se jak to jen půjde. Je to velmi fyzický okruh se čtyřmi dlouhými a rychlými rovinkami a prudkým brzděním do zatáček, takže to pro náš balíček bude náročné.“
S Alonsem souhlasí také Eric Boullier. „Je to klíčový prvek (spolehlivost) závodního víkendu, který musíme zlepšit, abychom mohli pokračovat v pokroku.“ Boullier upozorňuje i na důsledky dalších problémů. „Nyní se dostáváme do fáze sezóny, kde poruchy mohou vést k penalizacím. Ale taková jsou pravidla a jsou stejná pro všechny.“
„Z hlediska výkonu očekáváme, že Grand Prix Rakouska bude dalším složitým víkendem, protože je o prudkém brzdění z vysokých rychlostí. Stop-start charakteristika je podobná Montrealu.“
„Víme, že naše výsledky v Kanadě byly zklamáním, takže se nyní snažíme tvrdě pracovat na analýze a v Rakousku to napravit a zmírnit problémy,“ říká šéf Hondy pro motorsport Jasuhisa Arai. „Vysoká nadmořská výška okruhu bude mít také vliv na výkon pohonné jednotky a vůz jako celek bude vyžadovat dobrou aerodynamiku a přítlak.“
Arai dodává, že byly provedeny změny v oblasti ERSu a také se chystají zmíněné aerodynamické novinky.
Foto: Getty Images / Clive Mason