Ferrari se v Mexiku dostalo v šampionátu před McLaren. Britská stáj však souboj o třetí místo nevzdává.
Jezdci Ferrari dojeli na pátém a šestém místě. Za McLaren bodoval jen Norris, který dojel 10.
Ferrari nepochybně pomáhá vylepšená pohonná jednotka. V posledních třech závodech získal tým více bodů než McLaren.
Tým |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
Ferrari |
268.5 |
12 |
22 |
8 |
18 |
18 |
16 |
- |
14 |
14 |
26 |
15 |
2,5 |
16 |
20 |
15 |
16 |
18 |
18 |
McLaren |
255 |
18 |
23 |
12 |
12 |
15 |
12 |
18 |
10 |
21 |
22 |
- |
6 |
1 |
45 |
19 |
6 |
14 |
1 |
„Nejdůležitější je přijmout, že dny jako tento se v závodě mohou stát, jsou součástí sportu,“ řekl Andreas Seidl pro Autosport po závodě v Mexiku.
„Zároveň se mohou stát i vašemu soupeři. Není tedy důvod tento boj vzdávat. Je důležité jít dál.“
„Samozřejmě je pro nás zklamáním, že jsme získali pouze jeden bod, což je velká rána pro bodování v Poháru konstruktérů.“
„Ale zase se to může stát našim konkurentům. Musíme se prostě soustředit sami na sebe a dbát na to, abychom neustále bodovali, což se nám dnes nepodařilo.“
Závod v Mexiku se jel ve vysoké nadmořské výšce, což znamenalo, že týmy musely používat své aerodynamické balíčky s vysokým přítlakem. Seidl přiznal, že McLaren byl „v porovnání s Ferrari na chvostu“.
Seidl také uvedl, že je „těžké předvídat“, která ze zbývajících čtyř tratí může McLarenu vyhovovat více než Ferrari.
„Roli zde hraje spousta faktorů – teploty, výběr pneumatik, úroveň přítlaku, samozřejmě vlastnosti trati. Letos jsme se už mnohokrát přesvědčili, že to bylo těžké předvídat a že to může dopadnout jinak, než všichni očekávali.“