McLaren se v posledních letech pod novým vedením zlepšuje. Vloni sice přišel o třetí místo, které získal o rok dříve, ale trend je jasný. Tým dokáže minimálně občas bojovat o stupně vítězů a vloni také vyhrál.
Body McLarenu
McLaren zatím nedokáže bojovat s nejlepšími. Uvidíme, co přinese letošní rok. Ve Wokingu se však nechtějí spoléhat na překvapení a posilují svou infrastrukturu. V případě formule 1 je to vždy zejména o třech prvcích – počítačové simulace (CFD) vylepšil McLaren už vloni. Nyní pracuje na novém aerodynamickém tunelu a simulátoru.
„Náš aerodynamický tunel je uprostřed výstavby – s cílem dokončení na konci roku 2022,“ řekl Andreas Seidl pro Formel1.de. „Vývoj vozu budeme řešit krok za krokem v průběhu sezóny 2023.“
Při pohledu na časovou osu Seidl předpokládá, že vůz v roce 2024 bude prvním, „který bude skutečně vyvinut v novém aerodynamickém tunelu ve Wokingu.“
Kromě aerodynamického tunelu se staví také nový simulátor. Očekává se, že bude připraven „v polovině příštího roku“.
Modernizací pak podle Seidla prochází části „strojového parku, který používáme k výrobě našich dílů“.