McLaren je přesvědčený, že se přední křídla Ferrari a Red Bullu chovají nestandardně a dokáží se za jízdy přiblížit povrchu trati. Proto je bude dále studovat a snažit se vyvinout podobné řešení.
FIA neobjevila při technických kontrolách žádné provinění proti pravidlům a oba týmy se bránily tím, že fotografie, které měly sloužit jako důkazový materiál, zkreslují, protože byly pořízené z různých úhlů a při různém množství paliva ve vozech. Tato argumentace však u McLarenu neobstála.
"Obrázky, které jsem viděl, nedokážeme s našimi inženýry vysvětlit," řekl šéf McLarenu Martin Whitmarsh. Může to být tím, že nejsme dost šikovní, ale je to neobvyklé."
Podle zjištění McLarenu se dokáží přední křídla na F10 a RB6 ohnout či jinak přiblížit k zemi až o 25 milimetrů, což zvyšuje jejich efektivitu. Whitmarsh vzal fotky, které to mají dokazovat, a šel říct Ferrari, že se bude snažit hledat vysvětlení. Nechtěl jednat za zády soupeřů, proto navštívil sousední motorhome, který Maranellským patří.
"Chtěli bychom to pochopit, protože pokud je možné legálně dělat to, co oni, chceme to dělat také," přiznal Whitmarsh. "Pokud dokážete snížit pláty křídla k zemi, stanou se efektivnější. A pokud to dělají šikovným a legitimním způsobem, pak to musíme dělat také tímto šikovným a legitimním způsobem."
Jelikož se FIA pozitivně vyjádřila k legálnosti křídel pomocí zpráv technického delegáta Joa Bauera, McLarenu nezbývá, než studovat a kopírovat. Domáhat se dalších kroků FIA tým v úmyslu nemá.
"Nepodáme protest," deklaroval Whitmarsh. "My pracujeme tak, že se snažíme mít co nejrychlejší vůz, na to jsme soustředění. V našem týmu panuje dobrá harmonie, možná lepší než u našich sousedů na obou stranách, a vedeme šampionát. Musíme zrychlit proces vývoje vozu a já si myslím, že to dokážeme."