Felipemu Massovi a Fernandu Alonsovi nezbývá už žádný nový motor, ale konkurenti z McLarenu nevěří, že se piloti Ferrari nevyhnou penalizacím.
Aktuální situaci na poli motorů jsme zmapovali zde. Vyšlo najevo, že kromě Pedra de la Rosy, jehož motorovou bilanci nyní převzal Nick Heidfeld, jsou na tom s využitím pohonných jednotek nejhůře jezdci Ferrari. Alonso a Massa už nasadili všechny nové agregáty a do konce sezóny můžou jezdit jen s použitými, pokud se chtějí vyhnout penalizaci. A podle McLarenu se jim to podaří.
"Myslím, že navzdory tomu, že nasadili osmý motor, zvolili stejný přístup jako my," řekl inženýr McLarenu Phil Prew. "Že použili už osmý motor, bude podle mě mít dopady jen na páteční jezdění v oblasti nasazování použitých motorů. Podle informací, které jsem mohl shromáždit, z tiskových materiálů a tak dále, si bohužel nemyslím, že díky tomu budeme vůči nim ve výhodě."
Jezdci McLarenu mají k dispozici každý ještě jeden nový motor, takže ve Wokingu nemají s alokací agregátů vůbec žádné problémy.
"Můžu říct, že naše využití motorů jde přesně podle plánu, který jsme stanovili v březnu," prozradil Prew. "Od začátku jsme měli v úmyslu nasadit nové motory ve Spa a Monze, abychom využili jejich vlastnosti v závodech, které jsou na výkon motorů nejcitlivější. Takže jedeme přesně podle plánu a nemáme v tomto ohledu žádné starosti."