Mazepin stejně jako jeho týmový kolega Mick Schumacher má za sebou první sezónu ve F1. Jelikož tým Haas vloni vůbec nevyvíjel svůj monopost, aby se připravoval na nová technická pravidla v roce 2022, pohybovali se oba jezdci na posledních pozicích.
Pro svou druhou sezónu u amerického týmu chce ruský pilot zapracovat na vztazích s dalšími členy týmu.
„Naučit se správně jednat v týmu. Myslím, že to je něco, co potřebuji zlepšit,“ řekl 22letý Mazepin pro Motorsport.com.
„Cítím se velmi dobře, když pracuji s třemi, čtyřmi nebo pěti lidmi. Když jsou jich ale stovky, tak mi chybí čas, i ten osobní, který potřebuji věnovat lidem. To je to, co potřebuji. Když je tým tak velký, musíte přijít s nápady, jak sjednotit všechny na různých kontinentech. V malém týmu se o věcech přirozeně mluví. Když je ale v týmu 40 lidí, je to něco jiného.“
Americký tým má skutečně na světě několik sídel. Zatímco vedení týmu sídlí ve Spojených státech amerických v Kannapolis v Severní Karolíně, v britském Banbury je továrna.
Další dvě oddělení jsou v Itálii. V Maranellu spolupracují s Ferrari coby dodavatelem pohonných jednotek a v italském Varanu mají další pobočku v blízkosti výrobce šasi Dallary, se kterou Haas rovněž spolupracuje.
„Existují některé klíčové oblasti, kterým se musíte věnovat. Je to vaše motivace, protože jsme lidské bytosti a stejně jako všem ostatním nám občas chybí motivace. Občas se probudíme se špatnou náladou a nemáme tolik energie jako ostatní lidé, ale stále musíme jít a podávat výkony,“ vysvětluje Mazepin.
„Auto je velmi obtížné na řízení a vyžaduje extra dobré vyvážení nebo velmi dobrou práci, abyste našli to správné vyvážení, na tom také musím zapracovat.