Mazepin byl překvapen úrovní intenzity F1

Za Haas jezdi letos dva nováčci, kteří to nemají vůbec jednoduché.
Foto: Getty Images / Mark Thompson
Mazepin byl překvapen úrovní intenzity F1 | Foto: Getty Images / Mark Thompson

Nováčci to nemají letos zrovna snadné. Za sebou mají jen 1,5 dne testů s letošním vozem. U Haasu jsou navíc dva nováčci, takže si nemohou ani pomáhat s nastavením apod. Kromě toho Haas téměř nevyvíjel auto.

„Jsme oba ve stejné pozici. Zatím pro mě byla F1 překvapivě intenzivní,“ řekl Mazepin pro Autosport.

„Věděl jsem, že je to intenzivní, ale dvě kvalifikace, které jsem absolvoval, byly docela hektické. Času je méně a děje se spousta věcí. Takže jo, je to velká křivka učení.“

V Imole Mazepin kolidoval v úvodu závodu s Latifim. Jeho haas ale neutrpěl větší škody a Mazepin se dokázal dostat do cíle. Podle něj je to vzpruha, protože jako nováček potřebuje odjet co nejvíce kilometrů.

„Je velmi důležité se stále učit. V současné době jde o vzestupnou křivku. Je potřeba udělat spoustu práce. Je to úplně jiná série, než v jaké jsem byl zvyklý jezdit a je to náročné.“

Další článek: Konec kariéry! Snem byla formule 1, nechci dělat věci napůl, říká Petr Ptáček

8:58 | Za účasti tří týmů pokračují testy 18palcových pneumatik. Tentokrát v Barceloně. Red Bull nasadí Albona, Alfa Romeo Kubicu a Alpine by mělo nasadit Kvjata (od letošního roku rezervní jezdec týmu).
14:49 | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.
13:42 | Stále se řeší situace okolo Turecka, ve kterém se sice epidemická situace zlepšuje, ale platí přísné cestovní restrikce po návratu do Velké Británie. Ve hře je prohození závodu s Baku.
8. května | Podle Norrise mu Mazepin ovlivnil celou kvalifikaci. V Q1 musel nasadit druhou sadu pneumatik, v Q3 pak kvůli tomu jel první pokus na starých pneumatikách.