Mattiacciho plán návratu na vrchol

Gazzetta dello Sport přinesla seznam věcí, které mají pomoci v návratu Ferrari na vrchol formule 1. Po zhruba 100 dnech ve funkci k nim dospěl nový šéf Scuderie Marco Mattiacci.
Mattiacciho plán návratu na vrchol

Co tedy Mattiacci zamýšlí? Jeho program má mít nejméně čtyři body. Reálně jich bude více, konec konců propuštění šéfa motorářů minulý týden k nim můžeme přidat taky.

  • Prvním úkolem bude lepší propojení mezi dodavateli a odděleními Ferrari. Dnes je moc pomalé.
  • Špatná hybridní technologie. Mercedes investoval do KERSu a dalších systémů více peněz i času. Ferrari podle některých informací má špatné turbo, což je ale vina špatné práce dodavatele a jeho výběru.
  • Příliš velký důraz na spolehlivost na úkor výkonu. Spolehlivost je velmi důležitá (Vettel a Hamilton by vám to jistě potvrdili), ale není lepší vyhrát 10 závodů a dvakrát nedojet než dojet pokaždé ale nevyhrát nic? Fernando Alonso je dnes jediným pilotem, který bodoval v každém závodě, ba co více, za svou kariéru u Ferrari kvůli technice odstoupil jen jednou. Moc platné mu to ale nebylo. Dva stupně vítězů a nula vítězství letos a nula titulů.
  • Ferrari má výhodu. Staví si motor a šasi samo pod jednou střechou. Na trati to ale vidět není. Je tedy třeba zlepšit spolupráci mezi odděleními.
Ferrari podle Mattiacciho potřebuje revoluci

Ferrari podle Mattiacciho potřebuje revoluci

Ferrari jakožto i ostatní dodavatelé mohou do února postavit téměř novou pohonnou jednotku. I tak ale hodně odborníků včetně Ferrari dodává, že dohnat ztrátu nebude snadné.

Diskuze (9) Další článek: Z formule 1 se stává GP1, varuje Newey
18:21 | Podle Auto Motor und Sport je závod v Miami v příštím roce nepravděpodobný. Kalendář by tak obsahoval jen 20 závodů.
16:03 | Daniel Ricciardo potvrdil, že ho v Německu pravděpodobně čekají penalizace (via AMuS)
16:03 | Vettel: Mám rád Kimiho, ale tohle rozhodnutí není v mých rukou. Charles bude mít skvělou kariéru, ale nemusí spěchat, je mladý.
14:52 | Šéf Haasu popřel, že by s Robertem Kubicou jednal o sedačce pro příští rok.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10