Mattiacci: konec konzervativních časů a výmluv v Maranellu

FrantisekKoudelka  |  21. 08. 2014 09:04

Sice jsme ti rekli, ze mas udelat mensi motor, ale protoze nas koncept nefunguje, tak za to muzes taky, tady mas vypoved.

Uluru  |  20. 08. 2014 22:10

Skromný dotaz.
Rozumí Mattiacci technice alespoň zběžně, nebo se na F1 dívá pouze jako podomní prodejce?

...aha,takže když udělají mizerný motor,tak za to nemůžou ti od motoru,ale nejspíš já a vrátný z JZD
Mattiacci mi silně připomíná průměrného mistra(půlmistra) z české fabriky

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Poťo  |  20. 08. 2014 19:08

To jestli to Mattiacci chytnul za správný konec se jěště ukáže. Nic méně mám pocit, že cosi z toho co je problémem u SF pochopil docela správně.

Feralon  |  20. 08. 2014 16:14

podle mých pracovních zkušeností musí vývoj auta někdo řídit. Nemůžou být za auto zodpovědní všichni stejně. Taková sdílená zodpovědnost povede ke sdílenému neúspěchu. To jek pak chce matiači všechny vyhodit????
Proč vyhodili Costu, který je úspěšný v Mercedesu, proč vychodili marmoriniho, který je expert na motory? Je to divné, mělo by se vyhazovat na neschopnost, a ne za schopnosti.

xxxbbb  |  20. 08. 2014 18:28

ty máš pracovní zkušenosti? tipnul bych tě tak na brigádníka v kfc.

Feralon  |  20. 08. 2014 18:53

tipuj mě na co chceš... já tipovat nemusím. Vím, co jsi zač. Idiot.

xxxbbb  |  21. 08. 2014 07:12

koukám žes to nerozdýchal :) to mě těší :))

FWMonty  |  20. 08. 2014 18:56

tak napiš k věci ať se poučíme
něž někoho osočovat

FWMonty  |  20. 08. 2014 18:52

přesně tak.
Ale za tu zodpovědnost by měl mít na hlavě Technický ředidel,který má na starosti celé auto.
Williams na rok 2013 postavil totální plečku a neletěl aero ředitel,ale technický ředitel.
Který udělal špatné rozhodnutí ve výfucích.

FoxPw  |  20. 08. 2014 15:54

Dobrý a výkonný motor je absolutní základ a od toho se musí dále odvíjet ostatní. Aerodynamika se dá během sezóny dohnat vývojem, ale slabý motor zůstane slabý po celou sezónu, která je tím pádem zabitá.

Valentinikk  |  20. 08. 2014 18:09

To jo. Cudáci u RB.

FoxPw  |  20. 08. 2014 19:05

Ti za to alespoň nemůžou, ale pokud Ferrari schválně udělalo méně výkonný motor (přitom velmi těžký) jen kvůli prostoru, tak tomu fakt nerozumím.

nechtěl bych být pilotem ferrari v této době, protože nový šéf ferko rozložil, fungující tým rozbil a nesehnal žádnou adekvátní náhradu. navíc chce dělat radikální změny a to v době, kdy newy odchází právě proto, že nemá žádnou svobodu a prostor pro radikální vylepšování auta. současná auta musí být postupně vypiplána a hledat se musí velké detaily které projdou striktními pravidly, nějaký zásadně odlišný radikální návrh nemá šanci.

osobně vidím u ferka pár let temna, útlum a tápání v neznámu. ferko by co nejdříve mělo zkopírovat jak pohonnou jednotku od mercedesu tak aerodynamiku od red bullu, svou cestou se dál nikdy nemají za stávající konstalace šanci dostat.

-ERACER-  |  20. 08. 2014 16:05

Můžeš kopírovat jak chceš ale to know.how které je pod kapotáží vozu stejně neuvidíš, záleží na vnitřnostech vozu v tom Newey exceloval že dokázal vůz chladit a zároveň vše nacpat k sobě aby vůz měl naprosto excelentní vyvážení...


1 2