Ferrari se rozhodlo prošetřit, proč se Felipemu Massovi v posledních závodech nedařilo. Brazilec však tuší spojení s pneumatikami, tvrdší směsi mu nesedí, neposkytují mu dostatečnou přilnavost.
"Tento víkend, i když F10 nedozná velkých změn, očekávám, že bychom mohli být konkurenceschopnější," řekl brazilský pilot. "Hlavně protože Bridgestone přiveze super měkkou a střední směs pneumatik, a já tuto kombinaci preferuji. Stejné pneumatiky jsme měli v Bahrajnu, kde jsem byl mnohem spokojenější než v ostatních závodech, co se přilnavosti pneumatik týče. Proto doufám, že dokážu lépe využít potenciál vozu."
Kromě obvyklých změn pro Monako, jako je strmější řízení a nastavení vozu na maximální přítlak, bude hlavním rozdílem oproti Barceloně absence průduchu na zadní křídlo. V Monte Carlu není maximální rychlost moc důležitá, takže se Ferrari rozhodlo tuto novinku, kterou poprvé nasadilo ve Španělsku, z vozu tento týden odstranit.
Ostatní úpravy, které Scuderia nasadila v předchozím závodě, se také osvědčily, ale část konkurence byla lepší. "Tvrdá práce, kterou jsme odvedli po Číně, znamenala ve srovnání s předchozí výkonností zlepšení, ale nebylo to dostačující, když se podíváte, jak rychlý byl ve Španělsku Red Bull. Více zrychlily také některé další týmy," dodal Massa.