Massa: Tankování není nebezpečné, jsem pro jeho návrat

Undead Warrior 60l  |  20. 05. 2015 10:48

Fandové F1 mají možnost říct svůj názor ohledně budoucnosti F1! http://www.autosport.com/news/report.php/id/119058 hlasování je v angličtině!

ackire808  |  20. 05. 2015 13:39

Je to tam, kéž by to něco změnilo

No asi takle, na startu zavodu ted je 20 formuli s cca 95 kg paliva a nikomu to nevadi, pritom staci spravnej naraz a je z toho ohniva koule :D

Ferda.  |  19. 05. 2015 19:36

Palivová nádrž

Hrůzostrašně vypadající nehody Nikiho Laudy z Nürburgringu roku 1976 či Gerharda Bergera z Imoly roku 1989, při nichž došlo v důsledku proražení nádrže k velkému požáru, který mohl mít fatální následky, přinutily inženýry zamyslet se nad bezpečností palivových jednotek. Cílem bylo navrhnout takovou nádrž, která bude na jedné straně pružná, ale na straně druhé také pevná. Řešení nalezli ve spojení dvou materiálů, a sice gumy a kevlaru. Kevlar byl vyvinut v roce 1965 a jeho původní funkcí bylo nahradit ocelové výztuhy v pneumatikách. Později se ukázalo, že jeho pevnost je tak vysoká, že odolá i vystřelené kulce, a tak se začal využívat jako stěžejní materiál při výrobě neprůstřelných vest.

Nádrž monopostu formule 1 tvoří jakýsi gumový vak, jenž je vyztužen kevlarem. Nachází se v prostoru mezi jezdcem a motorem, takže je dokonale chráněna. Všem týmům F1 dodává nádrže jediný dodavatel, kterým je firma Aerotech Laboratories. Ta technické parametry o svých palivových jednotkách pečlivě střeží. Má se ale všeobecně za to, že hmotnost nádrže bez zabudovaných čerpadel je přibližně 5,5 kg a její objem se pohybuje mezi 100 - 150 litry. Více na: http://f1sport.autorevue.cz/necekane-technicke-vynale...

ano o tom vim, si chtel jako rict, ze je nerozbitna vid

Ferda.  |  19. 05. 2015 19:47

A co se Ti na mém příspěvku nelíbí?

Kde si prisel k tomu, ze se mi nelibi?

Ferda.  |  19. 05. 2015 19:57

Je to cítit z Tvé rýpavé odpovědi.

Ferdo,ale notak,Ctrl+c Ctrl+v?Snad nemáš certifikát z IT oboru?

Ferda.  |  19. 05. 2015 21:31

Já ti na Ctrl kašlu. Pohodlnější je kopírovat myší.

Vindis  |  20. 05. 2015 09:22

A kdy se tak naposledy stalo? Nárazů a demolic bylo tolik, a ani jednou se nádrž nezměnila v ohnivou kouli. To už je větší pravděpodobnost, že vybuchne motor než nádrž.

On ale nikdy neměl problém s tou nehodou v boxech ale měl problém s největším podvodem v historii F1 Flávia,Piqueta mladšího a Alonsa....asi stejně jako všichni normální lidi

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 19. 05. 2015 18:14

Forza Ferrari !!!

Icewoman  |  19. 05. 2015 18:18

No však - KDYBY nedošlo k oné "nehodě" - ale chybovali mechanici u Ferrari...

Hihaha  |  19. 05. 2015 18:20

Keby nedošlo k tomu podvodu tak by možno mechanici pracovali pod menším tlakom a nestala by sa tá nehoda

Icewoman  |  19. 05. 2015 18:26

Možná. Ale zrovna tak to tam mohlo rozvěsit jiné nemehlo a zcela neúmyslně. Chyba byla jen v boxech u Ferrari.


1 2