Felipe Massa vysvětlil, že pro něj v Maďarsku nemělo smysl zůstat na trati déle s měkčí sadou pneumatik a pokusit se o posun vpřed jako Mark Webber. Na to by potřeboval rychlejší auto.
"V tu dobu jsme se rozhodli pro dvojitou zastávku, do boxů jsem přijel hned po Fernandovi," připomněl Brazilec. "Takže proč jsme udělali tohle, místo toho, abychom udělali to samé co vítěz Mark Webber a pokračovali déle na měkčích pneumatikách? To, co udělal Webber, bylo správné, ale jen díky tomu, jak rychlý měl vůz, což mu umožnilo si vybudovat dostatečné vedení, aby zastávkou v boxech neztratil první místo."
"To byl jediný důvod a nám by to takhle nevyšlo. Naše dvojitá zastávka zafungovala perfektně, protože když jsem přijel ke garáži, Fernando už byl pryč a já jsem ztratil místo jen vůči Lewisovi, což se občas v boxech může stát. Navzdory dvojité zastávce jsem mohl bojovat o svoji pozici. Abych byl upřímný, bylo to správné strategické rozhodnutí."
Lewis Hamilton nakonec ze závodu odstoupil kvůli technické poruše, takže se Massa vrátil na čtvrté místo, které udržel až do cíle. Víc podle něj nebylo možné.
"V maďarském závodě jsme dosáhli maxima, v které jsme mohli doufat, a to z několika důvodů," vysvětloval. "Kvůli rychlosti red bullů, skutečnosti, že se na trati nedá předjíždět a konečně kvůli tomu, že jsem měl trochu smůlu a během zastávky ztratil místo ve prospěch Lewise, když vyjel safety car."
Brazilec je potěšen rostoucí formou Ferrari, ale uznal, že na Hungaroringu jel Red Bull svoji vlastní ligu. Úspěšně bojovat s vozy z Milton Keynes dokázali Maranellští letos jen v Bahrajnu a Hockenheimu.