Marussii odstavil v Bahrajnu mimo jiné počítačový virus

Týmy formule 1 se potýkají s technikou na všech frontách. A to nejen s tou novou ve vozech, ale také s dobře známou výpočetní technikou.
Marussii odstavil v Bahrajnu mimo jiné počítačový virus

Bahrajnské testy ruské stáji vůbec nevyšly, za čtyři dny odjela jen 29 kol, což bylo nejméně z celého startovního pole.

"Začalo to první katastrofou, což byl počítačový virus typu trojského koně na našich serverech, stálo nás to většinu dne," vysvětloval šéf týmu John Booth Autosportu.

"A to naladilo notu pro celý týden. Druhý den jsme odjeli 17 kol a bylo to OK, pracovali jsme na různých problémech. Ale v pátek jsme ztratili většinu dne kvůli problémům s motorem, trvalo celý den, než jsme ho vyměnili."

"Poslední den to byla série malých problémů a malé problémy se u těchto vozů opravují dlouho. Ráno se nám rozsvítila kontrolka ERS, ale ukázalo se, že je to falešný signál, to byly dvě ztracené hodiny."

"Pak tu byly problémy s palivovým systémem, což nebyl problém Ferrari (dodavatel motoru), ale náš. Takové věci nás srážely, ale nemyslím, že by se nějaký problémy opakoval, což je zvláštní, protože obvykle míváte opakující se problémy."

Jelikož v Jerezu odjela Marussia jen o kolo více, Booth se obává, že do Austrálie nepřijede připravená.

"Lhal bych, kdybych řekl, že nemám vůbec žádné obavy. Můžete si myslet, že ty problémy vyřešíte, ale musíte to dokázat. Ale já neztrácím naději."

"Na nastavení jsme neudělali vůbec nic, nicméně jezdci říkají, že s tím, co udělali, si věří. Brzdy jsou v pořádku, během týdne jsme je vylepšili, šlo to rychle. Do příštích testů máme jen čtyři dny, pak jsou čtyři dny testy a my je musíme maximálně využít."

Další článek: Formu Mercedesu potvrzují statistiky z Bahrajnu

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)