Ruský tým má v bojích se stájí HRT větší problémy, než sám předpokládal. Posun kupředu ale čeká už v Silverstonu.
Letošní vůz je z majoritní části výsledkem práce na počítači. Pracovat s aerodynamickým tunelem se Marussia teprve učí. Už o příštím víkendu ale doufá v první výrazný posun kupředu, a to díky novinkám vyvinutým právě díky testování v tunelu. Novou specifikaci vozu by měla v povolených jízdách na rovině testovat španělská závodnice Maria de Villota.
"Na následující závod chystáme nasadit výrazná vylepšení, která se týkají zadního křídla, výfukového systému, podlahy i bočnic. Dalo by se říci, že se jedná o naše první letošní vylepšení vzešlé z práce s aerodynamickým tunelem. V Malajsii a v Číně jsme také nasadili podobná menší vylepšení, ale toto je první modifikace, která není pouhým upravením již existujících elementů. Tento fakt samotný o sobě považujeme za úspěch a samozřejmě očekáváme výrazný posun ve výkonnosti.
Uvidíme, co nám to přinese, ať už v Silverstonu nebo ještě předtím na letišti Duxford. Jízdy na letišti budou prvním regulerním testovacím dnem naší pilotky Marii de Villotaové. Na tuto příležitost trpělivě čekala po celý rok, tak se těšíme, jak se ve voze předvede," řekl John Booth, šéf Marussie.
Marussia doufá, že jí do budoucna výrazně pomůže technická spolupráce s McLarenem.