Marussia musí upravit zavěšení, ale dnes by měla dál jezdit

Po úterní nehodě Maxe Chiltona museli inženýři Marussie přistoupit k úpravám vozu, které by ale neměly trvat tak dlouho, aby znemožnily jezdění ve středu.
Marussia musí upravit zavěšení, ale dnes by měla dál jezdit

Chiltona zradilo na konci zadní rovinky zavěšení zadních kol. "Něco odešlo, ale tým se tím zabývá a snaží se najít řešení. Zrovna jsem chtěl začít brzdit a odešlo to," popisoval britský jezdec.

Nehoda se obešla bez zranění a vážnějších škod na voze, ale pro tým se jedná o velké varování. "Bylo to poprvé, co jsem na vůz opravdu tlačil, takže šlo o testování na maximum a něco nebylo úplně správně," konstatoval Chilton.

Prasknutí zavěšení kol během jízdy může mít velmi vážné následky, proto se inženýři Marussie nemůžou spokojit s jeho výměnou. Potřebují odhalit příčinu problému a odstranit ji úpravou daného dílu. Měli by to stihnout ještě dnes, i když Chilton zřejmě vyjede se zpožděním.

"Pat (Symonds) a tým jsou velmi zkušení, jsem si jistý, že řešení najdou," dodal Chilton.

Další článek: Senna odchází z formule 1 do vytrvalostních závodů

10:25 | Třetí současný jezdec pojede virtuální Le Mans. K Norrisovi a Verstappenovi (se stejným vozem) se připojí také Pierre Gasly, který bude v týmu třeba s Vergnem.
9:39 | Obrat McLaren Group v prvním čtvrtletí: 2019: 284 milionů liber 2020: 109 milionů liber
22. května | F1 potvrdila, že stále jedná s britskou vládou o pořádání závodů. Nyní je komplikuje nutnost karantény po přicestování do země...
22. května | Podle Sky Sports by se v Silverstonu mohlo jet později v létě, až skončí opatření (nutnost karantény po příjezdu do země). Šéf okruhu je v tomto optimistický.