Marussia díky Bianchimu porazila Caterham

[Novější týmy]: Ruská stáj má stále šanci udržet se v soutěži týmů před Caterhamem, obsadit celkové desáté místo a získat tak větší finanční odměny.
Marussia díky Bianchimu porazila Caterham

Marussia

Jules Bianchi (19.): "Ráno jsem s vozem nebyl příliš spokojen, protože jeho vyvážení nebylo ideální, ale před kvalifikací jsme se s tím dokázali vypořádat. Dopadlo to dobře. Souboj s Caterhamem je těsný, ale těší mě, že jsme před ním. Myslím si, že máme zaděláno na zajímavý závod. Je těžké cokoliv předvídat, ale rád bych se před jejich jezdci na startu udržel. Kdo ví, třeba se nám pak naskytnou další příležitosti."

Max Chilton (22.): "Tenhle víkend je vyvážení špatné. Je to velká nevýhoda, protože abyste na tomto okruhu mohli jet naplno, musíte mít vůz pevně v rukou. Ráno už to bylo lepší, ale kvalifikace se nevyvedla. Po prvním kole jsem byl soupeřům blíže, ale ve druhém jsem se nedokázal dostatečně zrychlit. V závodě si věřím trochu více. Přes noc se budeme snažit vymyslet něco, co by mohlo pomoci."

Caterham

Giedo van der Garde (20.): "Ve včerejších trénincích jsem byl s chováním vozu velmi spokojen, a ve třetím tréninku to bylo obdobné. V desáté a jedenácté zatáčce bylo auto trochu nedotáčivé, a tak jsme upravili přední křídlo, což problémy odstranilo. V rychlých kolech jsem měl ve středním sektoru potíže se zahříváním předních gum. Před kvalifikací jsme proto provedli pár změn. 

V kvalifikaci jsme vsadili na dvě jízdy na měkké směsi. Určitě jsme mohli získat více času, hlavně pak ve středním sektoru. Původně jsme chtěli odjet dvě měřená kola, ale bylo očividné, že ztrátu můžeme dohnat i s jedním kolem. Z auta se podařilo dostat téměř vše. V prvním sektoru nebyly pneu úplně optimální. Mohli jsme tam být rychlejší o jednu až dvě desetiny. Zbytek kola už se ale blížil maximu. Víme, že v závodě máme na to, abychom předjeli naše nejbližší rivaly, tak uvidíme, zda se to podaří."

Charles Pic (21.): "Třetí trénink jsme jako obvykle začali tak, že jsme nasadili primární směs. Po změnách, které jsme provedli přes noc, jsem byl s vozem mnohem spokojenější. Přilnavost na předních pneu byla výrazně lepší a v rychlých sekcích se auto chovalo konstantně. Pořád jsme potřebovali trochu vylepšit stabilitu v nájezdech a výjezdech do a ze zatáček ale celkově se v porovnání s pátkem jednalo o slušný posun. Poslední jízda na měkké směsi progres potvrdila. 

V kvalifikaci byla trať o něco lepší v prvním kole. Nedařilo se nám toho ale plně využít, a tak jsme přenastavili křídlo a vsadili na jediné měřené kolo ve druhé jízdě. Bohužel jsem se dostal do provozu, a tak jsem skončil jednadvacátý."

Další článek: McLaren obětoval kvalifikaci ve prospěch závodní strategie

14:41 | Roman Staněk skončil ve své první kvalifikaci ve F3 na 10. místě se ztrátou 3 desetin na pole position, které získal Sebastian Fernandez.
13:21 | Sezóna ještě ani pořádně nezačala a Giovinazzi už nasazuje druhou elektroniku řídicí elektroniky.
12:46 | Red Bull potvrdil, že bude mít na FIA dotazy ohledně systému DAS. Mercedes ho v prvním tréninku použil.
10:24 | Roman Staněk ve svém prvním tréninku ve F3 na osychajícím Red Bull Ringu na skvělém třetím místě z 30 jezdců! A navíc 27 kol, nejvíce ze všech.

GP Rakouska 2020

Pátek 3. července 2020
1. trénink Hamilton (1:04.816)
2. trénink Hamilton (1:04.501)
Sobota 4. července 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 5. července 2020
Závod 15.10