FIA vydala směrnici, kterou chce bojovat proti poskakování. Podle Marka to nebylo správné.
„Nemyslím si, že rozhodnutí FIA je správné,“ řekl Marko pro Sky Sports Germany o nové směrnici.
Techničtí šéfové týmů se mají tento týden sejít s FIA, takže uvidíme, jak celá věc okolo směrnice nakonec skončí. Podle Marka je to ale do značné míry věc Mercedesu.
„Jeden tým, Mercedes, má největší problémy a pak se reaguje uprostřed sezony. Přitom existuje jednoduché řešení – stačí zvednout auto. Pak už nemáte poskakování, ale ztrácíte rychlost.“
„To, že teď reagují tímto způsobem a snaží se vnutit FIA takové pravomoci, které prakticky určují nastavení vozů, je rychlé řešení, které určitě nebylo promyšlené.“
Poradce Red Bullu uvedl, že oni by zdraví jezdců neriskovali. „Naši jezdci jsou jedním z největších kapitálů, které máme. Dbáme na to, aby byli ve špičkové fyzické kondici.“
Marko se domnívá, že je třeba provést další změny v technické směrnici, aby mohla být účinná.
„Ještě je třeba něco vylepšit, protože všechny parametry jsou na to příliš vágní.“
Marko si rýpl do Hamiltona kvůli bolestem zad
Mercedes měl problémy především v Baku, kde si Hamilton stěžoval na bolesti zad. Podle Wolffa už však Mercedes problémy s poskakováním – tedy aerodynamickým vlivem, vyřešil. Problémy jsou podle něj způsobeny tuhostí vozu, nerovnostmi tratí a nízkou výškou, což není jen problém Mercedesu.
V Baku měl Hamilton problém se dostat z auta. „Hamilton dnes (v Kanadě, pozn. redakce) rychle vystoupil z auta. Když je na stupních vítězů, je to mnohem jednodušší,“ rýpl si Marko.