Marko popsal pocit z Hondy: optismus, euforie a párty mód

Hystorie vyvoje vykonu 2018
Zari 2018
https://f1-motorsports-gp.com/ホンダ/2018-9m-ita-pu-ps/

Prosinec 2018
https://f1-motorsports-gp.com/ホンダ/pu-2018-honda-speed/

Smer 2019
https://f1-motorsports-gp.com/エンジン/pu-f1-beginner-1/

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Vyvoj motoru Honda v roce 2018 - Diky TR konecne mohla Honda vyvijet bez omezeni velikosti.
https://thejudge13.com/2019/01/08/secrets-of-hon...

Neco pro pripomenuti: Honda vs Renault
https://thejudge13.com/honda-to-roll-out-spec-3-...
Honda motor vydrzel v roce 2018 az 6 zavodu, Renault pak 7 zavodu. Takze je tam jak vykon, kterym Honda dotajuje spicku, tak relativne slusna spolehlivost.

Stare zname veci o Honde, co vysly knizne
The second possible option would be to increase the size of the turbocharger in order to boost
engine power, although things are not that simple, nor automatic*. Plus it would go against
McLaren chairman Ron Dennis’ “size zero” design philosophy.

“Having the engine, its ancillaries and the ERS impede on the car’s aerodynamic performance
was simply not an option,” said McLaren racing director Eric Boullier. “The chassis has been designed to wrap up so compactly at the rear that we had to include all elements into a tight
package with nothing sticking out. In order to achieve this, Honda actually had to make several
attempts and come up with three versions of the power unit because the initial two did not
meet the chassis/aero technical specifications. It took them a lot of effort.”

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 01. 2019 21:33

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  09. 01. 2019 03:32

Super stránky, tam co článek to férovka,navíc témata probírají do detailu, to děkuju moc za navedení. Honda půjde hore rapidně po druhý půlce, ty maj tolik směrů kudy a RedBull je celej natěšenej jít jim na ruku kvůli balanc. Chlazení z obou stran, počet zubů na hnacím pastorku v převodovce, motorovej prostor kde se všechno vejde i pořádně nadimenzovaný a radši než co nejmenší motor kvůli aerodynamické tak to všechno roztáhnout a nacpat co nejníže kvůli těžišti což je zas jenom gain k trakci, všechno to, co jim Mcl odmítl v podstatě 🤣..... Pecka to bude, dneska už nevěřím že by to dopadlo špatně. No a ofiko králíček testovací, to nemá nikdo z ostatních motorkářů 😁

Je spousta infa vsude mozne, jak to bylo s McL. Kdyz jsem to tu psal, tak se to sice nelibilo, ale to nic nemeni na tom, ze McL daval jasnej smer, ktery jim vyhovoval z pohledu aera. Honda dostala ukol a zacla od pyky a nemela to s McL jednoduche. McL Hondu nutil k minimalizaci, coz se ji ted po tech letech hodi, protoze tu minimalizaci umi a postupne kvuli vykonu ladi a zvetsuje jen to co je treba.
Osobne take verim tomu ze to pujde. Vykon tam je, je lepsi nez u Renaultu, spolehlivost je podobna a z pohledu aera je koncept Hondy lepsi, takze RB na tom muze jen vydelat. Dost o schopnostech motorare rika i kvali mod. To jasne rika, jak je vyrobce schopny zvednout vykopn, ze to umi, a ze rozumi svemu zarizeni i z hlediska opotrebeni. Honda ma schopnosti, ktere ma spicka o tom neni pochyb.
Renaultackej koncept neni nic extra z pohledu vykonu, turbo v zadu, kdy na nej jde teply vzduch. Dokonce se nekteri podivuji nad tim, proc ma Renault jako jediny motorar jeden obtokovy ventil turba. Renault ma dlouhodobe problemy s turbem. Honda mela dost problemu diky miniatizuraci, coz se dari ladit az ted, kdy ma volne ruce. Problemy s MGU-H byly kvuli male vane atd. Rok 2020 by mohl byt z pohledu RB-Hondy zajimavy

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Lewis Hamilton sympaťák  |  08. 01. 2019 17:20

Honda Red Bullu křídla nedá. Spíš je přistřihne.

Jako bych slyšel prohlášení McLarenu před sezonou 2015

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

Pierre Gasly Ferda.  |  08. 01. 2019 15:02

Jenže doba už poněkud pokročila.

to se teprve uvidí

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

Pierre Gasly Ferda.  |  08. 01. 2019 16:03

Kde jsi byl, že jsi ještě žádnou změnu od roku 2015 nezaznamenal?

Renault dlouhodobe motor neumi a jednou se napise zprava a najednou zlucari zacnou mluvit pomalu o titulu, pritom realny zaklad zadna tato zprava nema.
Kdyz rekn neco RB o Honde tak zlucari stale ziji v roce 2015
Vse se ukaze az za par dni, ale chtelo by to merit vsem stejne

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly ameriko  |  08. 01. 2019 17:13

Pravda pravda, loni se dokonce Zak bál, aby nemusel v Austrálii vysvětovat, proč skončili na bedně.

Pierre Gasly Ferda.  |  08. 01. 2019 17:18

Už se bát nemusí.

Pierre Gasly ameriko  |  08. 01. 2019 17:47

To ne, Zak tam bez Alonsa nevydrží, dávám mu jen tehle rok. Bude vyhozen jak Arri...

Pierre Gasly Ferda.  |  08. 01. 2019 18:03

Samozřejmě. Pouze hlupák si bude ohřívat hada na hrudi.

Zak je marnej, kdyby byl k necemu, nenechal by Alu zvanit do dulezitych veci

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Fernando Alonso Tony70  |  08. 01. 2019 13:56

Ještě, že tam ten Renault je ... Protože jinak by se Helmut a zdejší limonádoví El magoři neměli s kým srovnávat.
P.S.
Před koncem sezóny tady insideři vyřvávali, jak je Honda před Renaultem a jak si to letos Renault a McLaren odskáčou. No a jak se blíží první testy, tak najednou ti samí "chytráci" stáhli ocasy, otáčí a přejí si hlavně spolehlivost a postupné navýšování výkonu ...

O cem mluvis? Ty snad u Marka nekde ctes ze stahl ocas? Ty snad tam ctes ze je Honda za Renaultem? Zatim tam jasne vidim, ze lajna se drzi stale stejna
To ze si to McL odskace se uz stalo 2018 a letos to mozna muze byt podobne. Zase bych nevyskakoval, kdyz Zak mluvi o 5-letce

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  08. 01. 2019 14:06

No jo, Marko ale oznamuje teoretická čísla ze stolice, to už od Hondy známe, na trati to pak osciluje a vše je jinak. Oznámení my už tam ten výkon na stolici vydíme.... a pak je to lehce jinak.

jurgenb  |  08. 01. 2019 14:12
T.E.CH  |  08. 01. 2019 14:15

1 2 3 4 5

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
16:32 | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
21. ledna | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...