Marko chce v Suzuce bojovat o vítězství. Pomoci k tomu má i nové palivo

Japonsko je domácím závodem pro Hondu a Red Bull by si po posledních neuspokojivých výsledcích rád spravil chuť. Uspěje v Suzuce?

Japonsko, Mexiko a Brazílie mají být okruhy, které mají Red Bullu vyhovovat. Helmut Marko doufá, že v Japonsku může mít tým ty nejvyšší ambice a poprvé po letní přestávce vyhrát.

„V Suzuce máme nový motor a nové palivo, takže cílem je určitě vyhrát,“ řekl Marko v rozhovoru pro Motorsport-Total.com. Tým nasadil už v Rusku čtvrtou specifikaci motoru, aby jeho jezdci nemuseli v Japonsku čelit penalizacím.

ExxonMobil přiveze nové palivo, které by mělo také přinést pár koní navíc. Kolik? To Helmut Marko říct nechce. „Honda to ví lépe než my,“ říká. Podle něj by ale měl být Red Bull zase blíže Ferrari a Mercedesu.

„Každá fáze, kterou přinesla Honda, byla silnější. Dodali to, co slíbili,“ chválí Hondu. Podle Marka byly problémy spíše na straně šasi.

Speciální designy letošních helem

Speciální designy letošních helem

Max Verstappen je pro Japonsko trochu méně optimistický. „V tuto chvíli nám chybí tempo a neočekávám, že to bude najednou kouzelný víkend. Musíme si udělat domácí úkoly,“ řekl Verstappen.

„Minulý rok bylo Ferrari velmi rychlé a přestože očekávám dobrý víkend, jsou tu dlouhé rovinky, zvláště v poslední části, které by mohly být velmi bolestivé bez DRS.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Renault veze do Japonska nové přední křídlo. Stále bojuje s McLarenem o čtvrté místo

14:41 | Roman Staněk skončil ve své první kvalifikaci ve F3 na 10. místě se ztrátou 3 desetin na pole position, které získal Sebastian Fernandez.
13:21 | Sezóna ještě ani pořádně nezačala a Giovinazzi už nasazuje druhou elektroniku řídicí elektroniky.
12:46 | Red Bull potvrdil, že bude mít na FIA dotazy ohledně systému DAS. Mercedes ho v prvním tréninku použil.
10:24 | Roman Staněk ve svém prvním tréninku ve F3 na osychajícím Red Bull Ringu na skvělém třetím místě z 30 jezdců! A navíc 27 kol, nejvíce ze všech.

GP Rakouska 2020

Pátek 3. července 2020
1. trénink Hamilton (1:04.816)
2. trénink Hamilton (1:04.501)
Sobota 4. července 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 5. července 2020
Závod 15.10