Manor chce být v Austrálii, prvním jezdcem je Stevens

Manor (bývalá Marussia) chce nastoupit se svým hybridním vozem (starý vůz přebudovaný na nová pravidla) už v Austrálii. Prvním potvrzeným jezdcem bude Will Stevens, který vloni na konci nastoupil za Caterham.
Manor chce být v Austrálii, prvním jezdcem je Stevens

Will Stevens, který vloni odjel poslední závod za Caterham, je prvním potvrzeným jezdcem Manoru. Stevens působil jako rezervní jezdec Marussie, předtím působil ve Formuli Renault 3.5. Podle Manoru chce tým pokračovat v tradici a dát příležitost mladým jezdcům.

Tým prý usilovně pracuje na svém návratu a na novém voze. Práce v továrně probíhají 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Manor přišel o základnu Marussie, kterou koupil tým Haas. Nové sídlo je nyní v Dinningtonu. 

Nový vůz by měl být loňským vozem, který je přestavěný dle letošních pravidel. Důležitá jsou ale slova „být měl“. Manor totiž podrobnosti k novému vozu nesdělil. Možnost jezdit s loňským vozem mu ale nedávno zamítla Strategická skupina po vetu Force Indie.

107% může být problém

Manor to nebude mít snadné. Ferrari mu totiž bude dodávat rok staré motory, což znamená okamžitý deficit. Provizorní vůz také nebude zrovna rychlý, navíc bez jediného kilometru na trati ani pořádně nastavený. Podle odhadu Pirelli letošní vozy zrychlí asi o 3 sekundy a na časech z testů to je už dnes znát. Když k tomu přičtete nezkušeného jezdce, máte dost velkou ztrátu. Nebavíme se teď o souboji o body nebo pozice ale o splnění pravidla 107 procent, kdy jezdec musí mít nejhůře 107% čas vítěze první části kvalifikace, aby se kvalifikoval do závodu. Samozřejmě zde jsou výjimky (technická závada, počasí), ale těmi by Manor prošel jen dost těžko.

Další článek: Force India ukázala první snímek letošního vozu

15:58 | Problém na motoru, který potkal Vettela během testů, podle Ferrari nebyl vážný. V Maranellu zjistili, že šlo o problém s mazacím systémem.
22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00