Podle závodního ředitele týmu bude Manor vyvíjet svůj vůz i v průběhu roku, ale bude se snažit to dělat maximálně efektivně.
Manor je v trochu zvláštní situaci. Vloni byl na poslední chvíli zachráněn z insolvence, jezdil s rok starým vozem a na konci roku odešly dvě klíčové postavy – Graeme Lowdon a John Booth.
Na druhou stranu přišla řada posil – závodním ředitelem se stala bývalá velká persona McLarenu Dave Ryan, v pozici konzultanta působí Pat Fry a aerodynamiku má pod palcem Nikolas Tombazis. Přišly také změny uvnitř vozu. MRT05 pohání motor Mercedes.
Ryan pro Crash.net uvedl, že Manor počítá s vývojem vozu i v průběhu sezóny. „Rozhodně. To, že jsme malý tým, neznamená, že jsme právě postavili nový vůz a tím končíme. Je to právě naopak. Je to pro nás nová éra. Máme nový vůz, máme vývojový program a máme několik skvělých lidí v továrně. Každý v továrně je plný nadšení a optimismu.“
„Co musíme udělat, je neutrácet peníze špatně,“ vysvětluje Ryan. „Pokud uděláme vývoj, musíme si být jistí, že se jedná o vývoj, který pro nás bude přínosem. Nemůžeme jen tak nasazovat věci na vůz a doufat, že pro nás budou přínosné.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson