Management pneumatik prohlubuje rozdíly. Ale Pirelli to nemá lehké, říká Brawn

Ve formuli 1 se nám vytvořily dvě kategorie. Vpředu jsou Mercedes, Ferrari a obvykle také Red Bull. Pak následuje s velkou ztrátou zbytek startovního pole. Podle Rosse Brawna občas zvětší rozdíly i pneumatiky.
Management pneumatik prohlubuje rozdíly. Ale Pirelli to nemá lehké, říká Brawn

Podle Rosse Brawna se na velkém rozdílu mezi špičkou a ostatními týmy podílel v Mexiku také management pneumatik.

„Kromě obvyklých rozdílů ve výkonu za to byl zodpovědný také management pneumatik,“ řekl Brawn.

„Nico Hülkenberg, Charles Leclerc, Stoffel Vandoorne a Marcus Ericsson absolvovali jen jeden pistop a všichni čtyři byli velmi opatrní, aby se dostali do cíle na stejné sadě pneumatik.“

Zpomal, šetři pneumatiky. Leclerc to v Mexiku slyšel 50krát

Zpomal, šetři pneumatiky. Leclerc to v Mexiku slyšel 50krát

Podle Brawna není situace pro Pirelli jednoduchá. „Na jedné straně musí přivést pneumatiky, které mají degradaci a dělají vzrušující závody, ale na druhé straně chtějí jezdci plně využít potenciál svých vozů s robustní pneumatikou.“

„Najít správný kompromis není vždy snadné, takže je velmi důležité, abychom pracovali společně.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Rob Smedley odchází z Williamsu

2. srpna | Renault potřetí podal protest proti Racing Pointu.
2. srpna | Louis Delétraz z týmu Charouz získal třetí místo v zavodě F2. Vyhrál poprvé Dan Ticktum

GP 70. výročí F1

Pátek 7. srpna 2020
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 8. srpna 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 9. srpna 2020
Závod 15.10