Management pneumatik prohlubuje rozdíly. Ale Pirelli to nemá lehké, říká Brawn

Ve formuli 1 se nám vytvořily dvě kategorie. Vpředu jsou Mercedes, Ferrari a obvykle také Red Bull. Pak následuje s velkou ztrátou zbytek startovního pole. Podle Rosse Brawna občas zvětší rozdíly i pneumatiky.
Management pneumatik prohlubuje rozdíly. Ale Pirelli to nemá lehké, říká Brawn

Podle Rosse Brawna se na velkém rozdílu mezi špičkou a ostatními týmy podílel v Mexiku také management pneumatik.

„Kromě obvyklých rozdílů ve výkonu za to byl zodpovědný také management pneumatik,“ řekl Brawn.

„Nico Hülkenberg, Charles Leclerc, Stoffel Vandoorne a Marcus Ericsson absolvovali jen jeden pistop a všichni čtyři byli velmi opatrní, aby se dostali do cíle na stejné sadě pneumatik.“

Zpomal, šetři pneumatiky. Leclerc to v Mexiku slyšel 50krát

Zpomal, šetři pneumatiky. Leclerc to v Mexiku slyšel 50krát

Podle Brawna není situace pro Pirelli jednoduchá. „Na jedné straně musí přivést pneumatiky, které mají degradaci a dělají vzrušující závody, ale na druhé straně chtějí jezdci plně využít potenciál svých vozů s robustní pneumatikou.“

„Najít správný kompromis není vždy snadné, takže je velmi důležité, abychom pracovali společně.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (26) Další článek: Rob Smedley odchází z Williamsu
10:45 | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.
15. ledna | Závody v Evropě budou také letos začínat v 15:10.
15. ledna | Vedle Pascala Wehrleina by mohl na simulátoru Ferrari pracovat také Brendon Hartley.