Ve formuli 1 se nám vytvořily dvě kategorie. Vpředu jsou Mercedes, Ferrari a obvykle také Red Bull. Pak následuje s velkou ztrátou zbytek startovního pole. Podle Rosse Brawna občas zvětší rozdíly i pneumatiky.
Podle Rosse Brawna se na velkém rozdílu mezi špičkou a ostatními týmy podílel v Mexiku také management pneumatik.
„Kromě obvyklých rozdílů ve výkonu za to byl zodpovědný také management pneumatik,“ řekl Brawn.
„Nico Hülkenberg, Charles Leclerc, Stoffel Vandoorne a Marcus Ericsson absolvovali jen jeden pistop a všichni čtyři byli velmi opatrní, aby se dostali do cíle na stejné sadě pneumatik.“
Podle Brawna není situace pro Pirelli jednoduchá. „Na jedné straně musí přivést pneumatiky, které mají degradaci a dělají vzrušující závody, ale na druhé straně chtějí jezdci plně využít potenciál svých vozů s robustní pneumatikou.“
„Najít správný kompromis není vždy snadné, takže je velmi důležité, abychom pracovali společně.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson